{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Nov 2016

一講起溝女,好多人都會話「Your face your fate」,就算市面上芸芸教你識女仔嘅書入面,頭幾章都一定會叫你執靚個樣先去識女仔。當然,人靠衣裝係永恆不變嘅定律,但執靚自己呢家嘢係有先天嘅限制架嘛,如果我本身就有吳彥祖金城武咁靚仔,我直頭坐喺到等女溝都得啦使鬼你教咩!

咁係咪代表所有教人溝女嘅都係哂氣呢?咁又未必,因為外國就有個又樣衰、又肥、又冇錢,但又溝到好多女嘅「專家」,佢就係以下呢位「David X」。



冇錯,呢位猥瑣大叔就係傳說中嘅David X。佢係一位專業嘅「Pick-up Artist(PUA,溝女達人)」,有十五年教授人家溝女嘅經驗。佢嘅溝女方法非常簡單。當中嘅核心係「自我」,指你要對自己誠實,活出「真正」嘅自己。而且亦唔太需要著重人家點睇你,要撕破虛偽嘅面具。

因應「自我」而產生嘅就係兩個主旨:「唔好太理會女人諗咩」而及「『我』才是關係裏最重要的人」。換言之就係你需要「控制一切」,又或者準確一啲,我會用「主導」呢個字。David X指因為天性需求,女人需要嘅係令佢有安全感嘅男人,女人們需要被主導。所以佢哋會被「Alpha Men」吸引。



而要達到「主導」呢個目的,David X就列出幾個步驟,包括要有「清晰目標」——知道你想要咩生活、咩女人,以及要女人做啲咩。接下來就要將呢啲要求「製成(合理的)規則」——有啲咩行為係你欣賞嘅?有啲咩係令你反感嘅?當中又有咩獎賞懲罰?然後就要於開始一段關係(嚴格上係開始互動)之前向對方「說明規則」,直率地讓對方知對你接受/唔接受啲咩,如果對方唔接受你嘅規則,佢就唔會係你要嘅對象(清晰目標嘛!)。最後就係要透過「以身作則」、「前後一致」以及「賞罰分明」黎「主導遊戲」。


憑住呢啲技巧,冇錢冇樣嘅David X於2000年開始就已經成為北美一帶嘅「溝女達人」。佢曾經講過「我告訴她們我是世界上最棒的人。我是一個好人,我聰明,我風趣,我床上功夫很棒。我知道我的生活處於什麼狀況,我愛我的人格,如果我是一個女人的話,一定要找像我這樣的男人。」而最令人羨慕嘅,係佢堅持從來都唔會對女人講大話——哪怕佢同時溝緊好多女,佢都會同每一個女仔講到明,而啲女仔亦會心甘命抵繼續做佢後宮。佢話人生中只係對女仔講過兩次大話,一次係答應女仔「絕對唔會整落塊面到」,另一次就係同女生擔保「只係喺後面磨蹭而已」。


睇到呢到,你仲信唔信「Your face your fate」呢句嘢呢?
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022