{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 May 2017
細個睇《魔戒》、睇魔幻小說,入面總會有「精靈」呢個種族,而佢哋嘅共通點就係不論男女,都一定係有白晢嘅膚色(暗精靈唔計)、超脫嘅美貌同埋高傲嘅氣質,簡單啲黎講,就係現實中好難搵到嘅美人。但係近日一個手機遊戲廣告就搵到一個能夠完美演繹「精靈」嘅美女!


佢就係來自加拿大嘅17歲年輕模特兒「Savanna Blade」,佢早前扮演精靈為一個手機遊戲拍攝短短十五秒嘅廣告,實際出鏡時間其實得4、5秒,但就已經憑出色美貌吸引到觀眾目光,仲有人以為佢其實係CG整出黎嘅虛擬人物,可想而知佢靚得有幾咁唔真實!


或者就係因為知道自己深受中台粉絲喜愛,佢上個月尾仲開埋微博,而且好努力咁用中文同粉絲溝通。有台灣嘅網民就話曾經喺台北西門町附近見過佢真人,唔知係咪已經定居咗喺台灣呢?
savanna_blade on Instagram
Savanna Blade on Facebook
尽职的仙女 on Weibo





拍寫真係唔少日本女星進入娛樂圈嘅契機、跳板,所以當佢哋累積到足夠人氣之後,唔少都會直接「寫真引退」,轉去做演員或者節目藝人。不過近年就興起一陣「回鍋熱」,唔少於2010年代出道、已經遠離寫真多年嘅女星,都 ...
girls
【深夜】出道十週年回到原點 「筧美和子」新寫真「零P圖」展真實樣貌
29 Apr 2024
大部份幕前工作,其實都係向大眾賣緊一個「幻想」,尤其係「偶像」類嘅幕前工作,就更加要營造一個「我屬於你(哋)」嘅感覺先可以留住Fans。亦正因如此,萬一偶像被爆有(疑似)緋聞,輕則事業受挫,重則就被團體處 ...
girls
【深夜】與Fans私交被退團 校服美女「石井優希」再出發
29 Apr 2024