{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 25 Sep 2014

日本,係好多香港人心目中的「瓦努阿圖」,即係「我想去嘅地方!」由細到大,日本,又或者日本文化都對我影響深遠,其他嘢我唔講,「日本劇、日本歌、日本動漫、日本時裝同日本AV」,你哋有邊個夠膽講自己一掰都冇High過?淨係「日本AV」都KO起碼九成港男喇!

不過咁,講到我最佩服嘅,唔係日本人嘅有規律、亦唔係佢哋嘅做工、甚至唔係佢哋創意,我最配服嘅係日本人有咁厚面皮將一啲我哋諗到都唔敢講出口嘅念頭化成一個事實!



就好似呢間位於札幌中央區的居酒屋「GO GO居酒屋」咁,美其名就係聘請咗一班十六、七歲嘅女高中生,著住比堅尼為你落單、捧餐,仲可以玩遊戲,好似真係好吸引!但係你諗下,一大班麻甩佬+一大班性感女+酒+唱歌跳舞,其實咪即係夜總會!最大嘅分別咪就係啲嘢食好食啲同光猛啲!


官方網站仲要係咁嘅樣……呢個設計真係出奇地熟口面呢!



老老豆豆,只要你有一班女高中生比堅尼女郎,仲要90分鐘放題只需$4,980Yen (約HKD$350),唔好講你開嘅係居酒屋,就算你開間曱甴屋都一定有大把男人幫襯架啦!呢啲咁嘅屎橋你估我哋諗唔到咩?諗到!唔敢做咋嘛!!所以你係咪要佩服下人哋塊面皮先!



不過就咁,日本都係有王法嘅,所以呢間居酒屋嘅老闆都因為聘請女高中生從事「危險有害業務」而違反「勞動基準法」比人拉咗!講真呢個居酒屋老闆嘅眼光咁麻麻,成班「女高中生」都中咗幅射咁,係得下面呢個叫似返個人,執咗佢都係好事黎嘅!



正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024