{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 21 Feb 2015

就憑我報道過咁多個日本水著女星,大家有冇一絲懷疑過「點解啲日本妹咁鬼大波嘅呢?」、「究竟佢哋食咩大?」、「定係核幅射真係有咁嚴重呢?」而更重要嘅係:「點解港女冇呢?」

人種?基因?食物?好有可能通通都唔關事。因為根據現役水著女星西田麻衣喺日本綜藝節目《中居正広のミになる図書館》中爆料,有9成水著女星(不包括佢自己)都係打假波嘅!問你驚未?



當然,西田麻衣唔係親身揸過哂所有女星個胸(如果係,都算係一份創舉),但佢聲稱有獨門秘方可以瞬間檢定一個女星個胸係真係假。

「幾乎每個水著女星都曾經擺出『豹姿勢(以雙手和雙膝著地趴在地上的姿勢)』,而只要你小心留意,就會見到分別。



根據西田麻衣,如果女星係真材實料,喺呢個POSE之下,胸前兩顆肉球會分別向外偏,於是在正中就係留下一條較闊的乳溝。而如果女星係打假波,兩個胸就會違反物理學地向正中靠攏,形成一條非常緊逼的乳構。

見佢講到咁仔細,文青馬上就搵下有冇其他女星相可以參考研究。以下女星對胸究竟是真是假就由各位自己判斷,但要留意嘅係即使女星擺出四肢著地嘅POSE,如果上臂仍然緊貼胸口兩側,仍然會有「夾波罅」嘅效果。所以實際上能夠作為判定用嘅照片,並無西田麻衣所說如此容易找到。



OK,你話打假波都唔介意?咁隨處屙尿你又點睇?因為根據西田麻衣,女星拍攝寫真的時間其實非常緊逼,尤其是當在沙灘、泳池呢類戶外地點取景時,更要趕喺太陽落山前搞掂。而長期企喺冰涼海水之中更會加快膀胱收縮,個人就會更加易想小便。但又冇理由要全場人等你一個去廁所喎,於是就唯有喺水中「就地解決」。

不過又好老實講,細個阿媽都係咁教我哋架啦?雖然好唔衛生,但都唔係好出奇啫?





正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024