{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 20 Mar 2015
查實呢單嘢都有少少Old News is so唔知點串架啦,之但見到呢個「赤根京」咁性感,你都唔介意我花多啲時間搵多兩張靚相比你嘅係咪?



話說繼之前介紹過嘅開胸冷衫,今次就到「REALISE」推出呢件開胸泳衣。特色係心口條拉鍊可揀「收哂」、「開哂」同埋「十五」…呀唔係,係「開中間」三個模式。呢個咁有睇頭嘅設計當然立時引起一眾男士歡呼,一日之內日本Twitter更加出現大量二次元圖。





但區區二次元美女又點能夠滿足到大家呢?好彩我哋有日本女模赤根京!由佢嘅36/24/35身村親自黎試試呢件開胸泳衣!!唔得啦!!要爆啦…………件泳衣!!!













有我文青出馬當然就唔會淨得呢幾張!事實上呢位24歲嘅水著女優由2012年出道時嘅尺度就已經頗大,今年年頭更加出埋全裸寫真,距離真係下海可以話係一步之遙(當然,其實幾大步嘅)。加上佢本人興趣就係睇成人漫畫,所以擺嘅POSE都非常能夠勾起男性心裏面嗰團火!!!

















































見你咁乖睇哂成個POST,唔好話文青唔益你!上面其中一張相收埋咗份小禮物,可能幫你慳返唔少時間架!提示:泳衣



日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024