{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 03 May 2015

大家仲記唔記得上個月,台灣有個「八萬奶頭妹」于熙,因為喺facebook承諾粉絲過八萬就「露兩點」但最後走數,結果畀人瘋狂檢舉到個專頁收咗皮呢?所謂遲到好過冇到,原來于熙喺4月3日就已經找咗數,Post出「露兩點」照!

嗱講定先,呢兩張相我係冇打格嘅--事實上亦冇呢個需要呀?你見到有點咩?我就以為係個MON啲色有問題啦……




咁好地地,文青又做咩拎返呢單嘢出黎講呢?原來在「露兩點」事件後,就已經有人搵出原來當時于熙啱啱參加咗電影《宅男女神殺人狂》的演員選舉,所以立時將兩件事拉埋黎講,認為一切都係炒作宣傳。到近日電影正式發佈「台灣區宅男女神」選舉,而于熙並冇出現在名單上,就令人產生疑問。

電影導演金沛晟表示是于熙受不了輿論壓力主動退出,而于熙的經理人公司指佢因為「心灰意冷,已經不想再走演藝圈。」目前正在家休養。



計文青話,雖然睇完嗰兩點仲空虛過當年睇《3D肉蒲團》睇雷凱欣「爆奶」,但遲到好過冇到,佢今日有遮有掩,又點知佢他日會唔會露埋第三點?咁快搞到人哋投降唔玩,塵世間咪又少咗個靚女!


拍寫真係唔少日本女星進入娛樂圈嘅契機、跳板,所以當佢哋累積到足夠人氣之後,唔少都會直接「寫真引退」,轉去做演員或者節目藝人。不過近年就興起一陣「回鍋熱」,唔少於2010年代出道、已經遠離寫真多年嘅女星,都 ...
girls
【深夜】出道十週年回到原點 「筧美和子」新寫真「零P圖」展真實樣貌
29 Apr 2024
大部份幕前工作,其實都係向大眾賣緊一個「幻想」,尤其係「偶像」類嘅幕前工作,就更加要營造一個「我屬於你(哋)」嘅感覺先可以留住Fans。亦正因如此,萬一偶像被爆有(疑似)緋聞,輕則事業受挫,重則就被團體處 ...
girls
【深夜】與Fans私交被退團 校服美女「石井優希」再出發
29 Apr 2024