{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 04 May 2015

對日本男生而言,女孩子有三大萌爆服裝︰女僕裝、水手裝,仲有文青成日都掛在口邊的……「死庫水(學生泳裝)」



日本周街都係女僕咖啡廳,已經係見怪不怪的御男產物。不過而家連死庫水都出動埋,的確誇張。為咗宣傳漫畫家押見修造的作品「甜蜜泳池邊」,秋葉原めておしゃわCosplay咖啡廳,就舉辦咗聯名活動,於6月8日、15日、22日及29日,讓咖啡廳內的女服務生穿上死庫水。



講講「甜蜜泳池邊」係一套點嘅電影。故事主要敘述因為冇體毛而煩惱的中學生太田年彥,遇到同社團的女學生後藤綾子,但對方剛好同太田相反,因為體毛太多而感到煩惱。某日放學後,後藤將太田叫到泳池邊,問佢可唔可以幫自己剃除過多的體毛……嗯,完全唔知係咩邏輯。




咖啡廳除了有女服務生穿上死庫水外,仲有特製餐點,並展出「甜蜜泳池邊」電影劇照、小道具及說明告示牌。




講多無謂,睇女最實際!






正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024