{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 07 Jul 2015

好多人一見到著得性感少少嘅日本女星,就直覺覺得人哋一定係拍AV。但其實日本嘅「女優(女演員)」分N咁多種,有守身如肉真係做戲嘅(如依家嘅北川景子、綾瀨遙)、有本職唔係水著但又唔介意嘅(基本上整個AKB集團都係)、又有本職真係水著又想做下其他嘢嘅(如杉原杏璃、星名美津紀),再數落去就係基本上就係尺度上嘅分別。因為水著基本上都仲有分普通水著同「工口」水著(甚至有好多係三點盡露但又因為冇男演員而唔算AV嘅成人寫真),去到尺度最大嘅先係AV女優。所以唔好見人露多兩吋肉就話人哋係AV女優!

就好似以下呢個「尾崎ねね」咁,一出道就黎個腿開開老江湖Pose,都唔係AV女優黎架!



尾崎ねね喺6月尾推出咗佢第一隻寫真DVD,係一個新到連wikipedia頁面都冇嘅女優。事實上「長江後浪推前浪、前浪死在沙灘上」乃係日本寫真界嘅常態,每年加入同退出嘅人多到睇唔哂,所以尾崎ねね呢個情況唔算罕有。而又由於呢啲新人嘅資料非常缺乏,文青想寫都寫唔到,所以通常避得就避,但呢個尾崎ねね實在太搶眼,唔介紹真係唔得呢!


論外貌,喺眼耳口鼻儲唔齊都唔算出奇嘅寫真界,尾崎ねね算係好高質;論身材,雖然我冇身高三圍一切欠奉,但憑肉眼睇都絕對係應大則大。但最搶眼嘅都係佢啲Pose啦!據悉由細就學芭蕾舞嘅佢擁有豐富嘅「腿開開」經驗。你睇,「Y字開腳」又得。


「I字開腳」又得。



「M字開腳」都得,得咗!唔知仲以為佢行走江湖幾十年呀!


唔知你哋點睇,我就好想可以再見到呢個尾崎ねね嘅精湛演出--希望下次可以睇得再透徹啲啦!


日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024