{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Oct 2015
猶記得唔夠一個月前文青介紹件《EVA》泳衣嘅時候,就講過《EVA》好有可能成為下一個Hello Kitty,進佔所有日常用品。話口都未完,Peach John近日就推出《EVA》嘅內衣套裝,仲搵黎之前介紹過嘅自拍女王池田エライザ親身示範!真係睇到我都好想買呀!


呢個PJ x EVA內衣套裝總共有一套六款,包括三款內衣、兩款睡裙同一款謎(?)之產品。其中モデルレーシィブラセット(Model Lace Bra Set)就有齊五個角色(零波式波真希波,再加真嗣同渚薰)嘅配色。7538Yen一套(約485港元)


ロンギヌスの槍ブラセット(朗基努斯之槍Set)就有一式三款。好明顯,最大嘅特色就係上面有朗基努斯之槍花紋喺上面。6458Yen一套(約415港元)


呢款ノンワイヤーブラセット(Non-Wire Set)就用上AT力場同使徒嘅主題色,亦都係咁多款入面最低調嘅,因為講真你唔講我真係睇唔出佢同《EVA》有關……5378Yen一套(約345港元)


至於兩款睡裙,就分別係零波麗同明日香嘅主題色,以及用「第3新東京市立第壱中学校」嘅校服為藍本。前面嗰兩條都算啦,但條校裙會唔會太性感呀!?7538Yen一套(約485港元)


最後一款就係PenPen(即係葛城美里隻企鵝)嘅連身套裝,仲好細心咁送埋對鞋添!不過我就唔知買黎做咩嘞…售價仲要係全場最貴嘅8618Yen(約555港元)一套……


睇完呢個系列,我有兩個想法:第一,池田エライザ真係好靚女!第二,一係《EVA》喺日本有好多女Fans,一係就係Peach John好清楚好多麻甩佬會留意佢出啲咩產品,而我個人就認為後者係正確答案嘅機會比較大。點解?因為呢到係MenClub,而你啱啱睇完一堆Bra之外仲有諗過「究竟買邊套」囉!

想買就快啦!因為由5號開始已經接受緊預訂,到月尾就完架啦!預計下年1月下旬出貨。


Peach John x Eva


拍寫真係唔少日本女星進入娛樂圈嘅契機、跳板,所以當佢哋累積到足夠人氣之後,唔少都會直接「寫真引退」,轉去做演員或者節目藝人。不過近年就興起一陣「回鍋熱」,唔少於2010年代出道、已經遠離寫真多年嘅女星,都 ...
girls
【深夜】出道十週年回到原點 「筧美和子」新寫真「零P圖」展真實樣貌
29 Apr 2024
大部份幕前工作,其實都係向大眾賣緊一個「幻想」,尤其係「偶像」類嘅幕前工作,就更加要營造一個「我屬於你(哋)」嘅感覺先可以留住Fans。亦正因如此,萬一偶像被爆有(疑似)緋聞,輕則事業受挫,重則就被團體處 ...
girls
【深夜】與Fans私交被退團 校服美女「石井優希」再出發
29 Apr 2024