{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Nov 2015
「預告流出」,呢四隻字其實幾矛盾。叫得「流出」,咁理論上條片一定係喺片中人不知情嘅情況下曝光,但明明不知情,點解又可以有預告呢?李組長眉頭一皺,發然案情並不單純!

首先,你要知道受害者究竟係邊個。呢個「泰迪酋長」,中文全名叫「朱軒儀」。係咪覺得佢有三分熟口面?因為文青之前介紹過佢架啦!佢就係當日台灣風靡一時嘅「袋裝少女」其中一人!之後仲憑著排灣族同日本混血而成嘅美貌,成為一個當紅外拍模特兒添!

好啦,咁「預告流出」又係咩一回事呢?話說早兩日台灣《週刊王》就報導朱軒儀原本有個拍咗兩年拖嘅男友,但最近因為朱軒儀同男粉絲共進晚餐嘅合照同曖昧訊息被男友發現,加上朱軒儀坦承移情別戀,所以向男方提出分手。咁呀前男友當然就好憤怒,於是馬上黎個因愛成恨,甚至傳出「你他媽的臭婊子」、「我願意愛你一輩也可以毀掉你一輩子」嘅短訊恐嚇朱軒儀。之後更提出「晚上我想做愛,你出來跟我做愛!我心裏會比較平衡!你有男友也可以有炮友」,更加要朱軒儀傳下體寫真過佢喎!

嗱你先唔好理點解本雜誌可以知道得咁詳盡,亦都唔好理究竟佢哋最後有冇出到黎,因為呢啲都唔係重點。重點係朱軒儀向雜誌透露,呢個前男友曾經為咗報復前女友,於是將前女友嘅性感相印出,加上電話號碼派發出去「約炮」,而佢就好擔心自己會成為下一個受害者!

又換言之,可以肯定嘅就係呀前男友手上就一定有朱軒儀嘅性感照甚至謎片!只係差在佢會唔會散出黎咁解啫!而又如果佢真係流出,好有可能就成為史上第一次「預告流出」啦!

疑似「前男友」

索到呢到,其實文青都好矛盾。即係咁,見到呀朱軒儀咁索,你話唔想睇到佢啲流出相/片就假嘅。之但係要將自己嘅快樂建築喺人家嘅痛苦之上而佢又唔係呀Tree Gun嗰類人,我又會有些少唔好意思。所以最好就係有人搵到,然後又好唔覺意咁Send咗比我,而我又好唔覺意咁睇咗仲Download埋咁就好啦!

資料:台灣蘋果日報

圖片:泰迪酋長 x Teddy Captain and 朱軒儀

正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024