{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 Jan 2016
「馬來亞春色」呢個系列,文青開咗個頭,竟然冇繼續寫第二篇…實在係我唔啱!所以我特登又搵下有咩馬來西亞美女可以介紹比大家。然後就比我發現,原來有一個,我老早就同大家提過個名,但係又冇詳細介紹過--佢就係有「檳城之花」嘅馬來西亞女歌手翁依玲(Diorlynn)!

左邊係何戀慈,右邊就係翁依玲啦


點解話我一早就提過佢個名?事關上次我介紹同樣黎自馬拉嘅「何戀慈」嘅時候,曾經講過一套「女女」微電影「Abandoned」,而嗰「女女」嘅另一個女,就係翁依玲啦!佢係成為歌手之前,其實就一個模特兒黎,仲曾經參加過N個大大小小嘅選美比賽,仲曾經拎過好幾個冠軍,之後就有出演MV、短片、廣告,以及各大雜誌嘅封面模特兒等等。轉職成為歌手之後仲曾經被香港報紙報導過--因為佢出咗隻歌叫做《我好天真我好傻》,抽邊個水好明顯啦下話?


叫得做「檳城之花」,翁依玲就應該係個靚女黎嘅。不過睇返近年關於佢嘅報導,就似乎唔太正面。除咗有網民指佢個樣有後天加功之嫌,更有「拋棄糟糠」嘅罪名。話說翁依玲一直有一個拍咗拖七年嘅男友「黑皮哥大澀Ken」,但自從佢上年年頭與同公司嘅男藝人「Mr.達人」黃勁達拍過《我好天真我好傻》嘅MV之後,佢兩個就經常Post出親密照,繼而傳出緋聞。之後翁依玲宣佈與男友分手,到九月尾就公開與Mr.達人已經拍咗拖幾個月,屈指一算就即係嗰頭分手嗰頭就拍拖。


所謂家家有本難唸的經,件事係咪如某大馬網民所講「有綠光」,我哋呢啲外國人就無從判斷架啦!不過我又必須承認,見到佢哋成日放閃光彈又的確令人幾頂氣嘅!

Ong Yi Lin on facebook

Diorlynn on instagram


近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024