{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Mar 2016
近日最紅嘅女藝人,相信都係喺大台新劇《EU超時任務》中,就憑一件冇咩嘢睇嘅吊帶裙就迷到一眾網民嘅「水晶梨」譚凱琪Zoie。

 

圖片來自:《EU超時任務》


如果你成世人都只係大台觀眾,譚凱琪對你黎講應該只係一個「近呢幾年先拍下劇嘅小花」。但其實今年34歲嘅佢已經入咗行16年!當年佢陳敏之、葉佩雯等六人成小室哲哉的弟子,於2000年出過唱片《全力愛》,但大家都知「香港小室哲哉弟子」呢個名其實唔係好嘢,基本上都真係冇邊個真係憑唱歌紅到。


Zoie亦唔例外,出完碟之外就冇咗聲氣,直到2007年成為有線嘅合約女藝員,主要主持旅遊節目之後先再重現大家眼前。到2013年年尾更加跳槽大台拍劇,先出演《我們的天空》,之後《衝線》、《鬼同你OT》、《刀下留人》到依家播緊嘅《EU超時任務》。

圖片:譚凱琪 Zoie Tam on facebook


你睇Zoie個樣可能會覺得佢鬼鬼地,但其實佢係100%香港人,「鬼妹」成份來自同樣係100%香港人嘅媽媽。自稱由細到大就鍾意影相嘅Zoie喺當年出碟前曾經做過幾個月模特兒,但年代久遠啲相就比較難搵。睇返佢近年出席嘅活動嘅相亦唔算特別露(事實上件黑色吊帶都唔好特別性感),所以如期話佢係因為性感演出而得到大家著目,我就比較偏向當年謝安琪成為女神嘅原因--女人熟到某個年齡,隻韻味就出哂黎架啦!

譚凱琪 Zoie Tam on facebook

zozotam1o1o on instagram


日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024