{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 Apr 2016
「情色」與「色情」,只係調轉咗兩個字嘅次序,但就已經改變哂兩個字嘅定義。根據無所不知嘅Wikipedia,「情色」比較著重情感,「色情」通常就以直接滿足性慾為主。話雖如此,現實中兩者嘅界線有時都真係幾模糊,尤其當你諗到直接滿足你性慾嘅AV有時會拍得好有情感、明明唔滿足性慾嘅青瓜又可以令你覺得色情。而如果係台灣攝影師「Yung Faker」嘅作品,你又覺得屬於邊一樣?

Yung Faker在上年9月開始喺facebook專頁上發佈自己嘅照片,當中以迷幻的用色和性感的模特兒著稱,就連我哋之前介紹過嘅張語昕,亦都經常同佢合作。而就憑佢個Album,我就絕對有理由相信佢同理事長係同一類人--喜歡屁股的不會是壞人!!

不過除咗攝影風格之外,Yung Faker其他一切都頗為神秘。黎緊文青就會親身去到台灣訪問一下呢位攝影師,更會邀請張語昕做模特兒,等Yung Faker為MenClub影一輯專屬寫真!想睇嘅話各位就要繼續留意我哋啦!

Yung Fakker on facebook

6666yungfaker on instagram

正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024