{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 24 May 2016
大吉利是講句,唔知大家有冇諗過如果自己有日百年歸老,個告別儀式會點搞呢?我就好細個就已經定咗以下呢個Rundown--首先搵幾個識唱歌嘅朋友唱返幾首《喜氣洋洋》、《最後派對》、《那邊見》DJ電音Remix版;再由當事人讀出我寫比佢哋,有關對佢哋有咩不滿嘅信;最後再黎返個守夜邊爐麻雀同樂會,抽水就當係帛金啦!不過最重要嘅係我希望成個儀式都係由靚女搞嘅!講真前面嗰啲都唔難搞,最難反而係靚女嗰Part。始終香港地冇咩靚女會做殯儀相關行業。不過喺台灣就有一家五姊妹都係做呢行,而且都係靚嘅!

圖片:賈小涵 on facebook


話說早排有台灣網友喺Ptt上面要求其他網友幫佢搵一個靚女「禮儀師」,網友不單止搵出佢就係上面呢位「賈小涵」,仲搵到佢有其他四個姊妹通通都係做緊殯儀相關嘅行業!

圖片:賈孟萱 on facebook

圖片:賈孟筑 on facebook

圖片:賈曉妍 on facebook

圖片:賈曉婕 on facebook


平心而論,佢哋啲相又真係美肌得有啲過份,而且大眼仔都戴得幾明顯。但雖然佢哋未到天姿國色,去到法官大人面前我都係會毫不猶豫地「I do, I do them all」嘅!而且你唔好話我唱衰香港,就咁睇去台灣死都好死得開心啲……

另外仲要特別讚揚勞苦功高嘅賈世伯

圖片:賈曉妍 on facebook


賈小涵賈孟萱賈孟筑賈曉妍賈曉婕




正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024