{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 May 2016
早排大家我哋就搵過今野幸南同片山萌美嘅廣告畀大家睇,大家睇得開唔開心?而近期網上面仲有個由今野杏南加夏目花実嘅「公式體驗型戲劇」!嚴格上就係Youtube上嘅互動遊戲!


話說為咗宣傳「流石景」原作嘅《ドメスティックな彼女》,講談社就整咗個互動戲劇。玩法係先睇劇情,之後就有兩個選項,根據你嘅選項,個故事又會有所不同。嚴格上就同當年由「達哥」兄弟搞出黎嘅互動戀愛遊戲係同一玩法。不過個劇情就犀利啦!話就主人翁「藤井夏生」(即係你)嘅初戀係英文老師「橘陽菜」(今野杏南飾),但第一次就畀咗喺聯誼會上識嘅「橘瑠衣」(目花実飾)。然後因為老豆再婚嘅關係,所以多咗兩個「姊妹」,就係陽菜同瑠衣!劇情老土呢?但係睇落好似又好興奮呢?再睇下啲劇照,係咪好想即刻開始玩呢?

圖片:講談社

圖片:流石 景 on twitter


但!竟然!玩唔_撚到!而且今次唔係因為日本好興嘅「鎖國政策(唔畀外國IP進入),而係因為玩咗兩日,到今日晏晝個Youtube Account畀人Ban9咗!大哥我褲都除埋你畀個黑畫面我係咩意思!

截止文青執筆之時,個Account都未開返……


唔得,我好嬲,嬲到要睇返今野杏南同夏目花実嘅寫真黎出下火…I mean下下火先得!


正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024