{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Jun 2016

近年「韓風凜冽」,幾乎全港女仔都係走韓國路線,而且打扮出奇地一致,直頭有「同一個妝容同一個夢」嘅感覺。雖然Kpop係幾搶耳、女團係幾Sexy、韓妝都幾好睇,但作為觀賞者,眼見市面上嘅抄扮越黎越統一,有時都真係幾懷念當年日系當道嘅年代。

可惜嘅係,依家香港街頭上最有可能出現「日系女仔」嘅地方,可能係報紙檔。放心,唔係講緊報販姐姐,而係講緊幾本系時裝雜誌的封面之上。可幸嘅係,今時今日嘅香港仲有一班能夠登上呢啲日系雜誌嘅女仔,而Suey Kwok郭思,就係其中一個。



「中學的時候老師、社工都會問我是不是在做模特兒,但其實當時我還未入行。到畢業的時候,就覺得自己是不是也可以試試這方面的工作,剛巧又認識了一位很好的攝影師,也算是他把我帶進行的。」今年21歲,在教院修讀「科學與網絡科技」的Suey如是說。

「之後一直都有拍一些平面的工作,廣告、宣傳照、活動等等。我覺得模特兒的工作也蠻有趣的!比起其他兼職工作好玩,也學到很多東西。例如因為需要常常面對不同的人,就令我慢慢學到怎樣很快的跟別人相處下去。」



一個日系女生,同一個被日系時裝雜誌認可,成為佢哋嘅「讀者模特兒」嘅日系女生,係兩種好唔同嘅層次。所謂「讀者模特兒」,實際上的工作又是什麼呢?

「其實也是負責一些穿搭、妝容的拍攝工作,也不算太特別的東西,因為過往也有做過類似的工作。我自己也蠻喜歡日本的文化和他們的打扮,做了讀者模特兒之後就可以嘗試一些更加大膽的穿著,或者一些平時不會嘗試到的東西。其實也蠻開心的。



喜歡日系嘅你,見到Suey又有冇覺得自己有如一個在沙漠中搵到一道清泉?不過掃興啲話你知,呢道清泉其實都鍾意韓國架!

「我很喜歡韓國的食物。炸醬麵、炸雞、燒肉啦,我上次到韓國吃過一個士多啤梨窩夫也是超~好吃的!而且我也很喜歡看Kpop,因為自己有學跳舞,所以也會經常看。」


OKOK,所以文化、打扮是日系的;食物音樂是韓國的。那曾經在之前的訪問中就自己從未拍過拖的Suey,又會喜歡怎樣的男生?

「我鍾意劉在錫(韓國著名主持人,有國民MC之稱),哈哈哈哈,你知不知道是誰?還有光洙(韓國演員,《Running Man》成員之一)我也很喜歡!我比較不會喜歡花美男,例如最近人氣很高的宋仲基、之前的金秀賢等等。我反而喜歡那些幽默、搞笑的藝人,我覺得他們很有趣。」

「我希望將來的男友可以寫情信給我,如果定期收到情信的話我會很高興!如果可以跟我一起看玩具和砌模型,那就很窩心了。」



「我最近就迷上了美國隊長和蜘蛛俠,因為我覺得他們很有型和很好笑!我之前就發現一個很有趣的玩具,是一個懸浮的Iron Man,不過很貴,所以沒買到,唯有看。家裏也會有玩具,但我買的都是很便宜的,可能是模型店特價的時候就會買一個。因為我比較…節儉?(笑)」

「我一直都很喜歡唱歌和跳舞,做模特兒對我來說是一個興趣,主要是當成兼職賺零用錢。我也一直有在學唱歌跳舞,我很希望自己可以學得更好,可以唱一些好聽的歌,錄一些Cover給大家聽,這是我從小到大的心願。」
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024