{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 Nov 2016
睇到條題,你可能會問,究竟咩係「羊系女生」呢?係佢好似綿羊咁溫馴呀?個樣生得好似隻羊呀?定係佢有角定咩呢?正確答案係D:以上皆非。因為「羊系女生」講緊嘅唔係外在嘅嘢,係講緊佢哋由骨子裏滲出黎嘅一種,不能言傳,只能意會嘅味道!咁究竟係咩味道?羊有咩味呀?冇錯,就係騷味!


以上呢段嘢,係我睇到呢位叫做「張全珮文(Patty)」嘅相之後先諗出黎嘅!Patty係一個台灣女仔,雖然就唔知佢係讀緊書定做緊嘢,但可以肯定嘅係佢好鍾意跳舞,亦有參加過不同比賽。唔知係咪跳舞嘅女仔都會散發一種莫名嘅吸引力,你睇佢啲相都Feel佢嗰種活力、嗰種主動、嗰種野性!就算佢個樣唔算非常靚,對男人嘅殺傷力都係一樣咁大!


嗱呢個故事教訓你哋啲女仔,學黃子華話齋,若然一個女仔唔靚,係豬扒,佢基本上係唔使減肥啦,既然係咁就不如轉型,做羊扒!「騷騷地,(國)不就是很『好』嗎?」

patty081527 on instagram







日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024