{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Jan 2017

8月嘅時候我有同大家講過三上悠亞、希崎Jessica、辻本杏同湊莉久不約而同地加/轉會AV片商「S1」嘅消息,當時我就用咗「盡收天下兵」呢句嘢黎形容S1。咁如果你想知作為一間AV片商,S1嘅實力究竟有幾雄厚,我就可以答你,不過我唔直接答你,我用圖答你!



呢輯係日本青少年雜誌《週Play》最新一期新年號入面嘅其中一輯相,各位眼見呢八位燕瘦環肥、肉體橫陳嘅女優,全部都係黎自S1。當中包括老大姐明日花キララ、當家美少女天使もえ、小島みなみ、胸奴羽咲みほる、強勢新人橋本ありな,同上面講過嘅三上悠亞、辻本杏同湊莉久。正常男人唔好講行埋去食呢一餐,淨係親眼見到佢哋一絲不掛、一字排開喺你面前,可能會失血過多暈低!



最恐怖嘅係,佢呢到大概只係一半實力。因為佢旗下仲有另一位老姐吉沢明步、神之乳RION、素人出道嘅翼、葵司、新進胸器雛形くるみ等等等等女優!你話佢唔係盡收天下兵係咩呀!



2017年第一餐食呢啲,你頂唔頂得順呀?




日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024