{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Feb 2017
賣身養家呢啲咁老套嘅嘢,理論上係粵語殘片同埋《唐伯虎點秋香》先會出現嘅情節。但原來黎到2017年,喺距離香港兩個令鐘機程嘅泰國,竟然仲有呢啲TVB都唔拍嘅事情喺現實中發生,而且事主仲係一個又白又滑又靚又正嘅英國愛爾蘭混血兒身上,究竟當中有咩不可告人嘅苦衷呢?


苦衷就當然有,但係就唔係「不可告人」。原來呢位女仔叫做Jessie Vard,一直跟爸爸、細佬喺泰國生活,直到12、3歲時都仲係衣食無憂嘅天真小女生。但幾年前因為布吉嘅政府部門利用偽造嘅外國文件詐騙咗佢老豆約值6500萬泰銖,即係1400萬港紙嘅財產,就連佢哋上街請願都冇用,從自就家道中落。但正正因為佢哋公開現身,Jessie嘅美貌同慘況就被當地傳媒報導,令佢成為小有名氣嘅網絡紅人。


幾年後,為咗養活爸爸同細路,長得亭亭玉立嘅Jessie就決定拋個身出黎做模特兒,而且以性感作招徠,吸引唔少人搵佢影相。不過為咗搵錢,佢有時都會接啲頗為踩界嘅工作,例如最上面條片佢就係出席一個派對,容許啲賓客痴啲貼紙上佢心口。當地亦有唔少人話佢傷風敗俗,佢自己就話做嘅一切都係為咗養活家人(唔好再問佢老豆同細路究竟做緊咩啦我鬼知咩),如果大家真係唔鍾意佢就唔再影喎。


咁唔再影性感相,佢老豆同細路食咩呢?係咪好令你擔心,好想去泰國狠狠地打救佢呢?不過睇黎佢就有一位非常親密嘅同性(但男性打扮)嘅蜜友,就算你去到佢都未必受你玩喎!


Jessie Vard on facebook

jessievardie on instagram


日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024