{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 26 Jun 2015

乜都有得食的香港,不乏意大利菜。喺意大利菜當中,位於九龍塘又一城的Amaroni's Little Italy都算略有名氣,而且特大分量的菜式係其特色之一,要同家人朋友開心Share,環境舒適而且位置便利的Amaroni's Little Italy,絕對照顧周到。加上價錢唔算太貴,唔少香港人都願意幫襯,餐廳差不多晚晚爆滿,甚有人氣。



雖然Amaroni's Little Italy出名係出名,不過偶爾都聽到有人話,佢哋嘅意大利菜唔夠正宗。其實講得冇錯架,餐廳雖然主打意大利菜,但並唔係你所諗的意大利菜,而係走美式意大利路線。佢哋的菜式總滲有美國風情,其實係希望將移民到美國的意大利人的文化,帶入餐廳裡頭。Surprise?原來Amaroni's Little Italy並非如你所想,不如重新認識多次呢間餐廳?


Amaroni's Little Italy作為香港首間引入美式意大利菜嘅餐廳,裝潢佈置一啲都唔馬虎。成間餐廳都掛滿懷舊油畫及相片,令環境攻有格調之餘,仲增添視覺享受。




整齊排列的酒櫃充滿意大利色彩,既美觀又實用,想飲邊款即管隨便Order。




餐廳內仲放有大量古典燈飾,加上復古的木凳及高背沙發卡座,感覺好似返去19世紀的年代。


香草鮮蕃茄焗蒜茸包 $75

法國麵包配上蒜茸牛油香味十足,加上橄欖油、香草醃製麵包,再焗半小時至一小時,麵包香口非常,再鋪上切成一粒粒的新鮮蕃茄,Juicy又清新。




經典薄餅 $218

自家製的薄餅先淋上意大利蕃茄醬,然後以巴馬臣芝士做底,再於上面放上腸肉、青椒、紅椒、洋蔥等配料,口味傳統。味道方面則濃郁帶少許辛辣,餅底亦夠香脆不會太硬。




燒露絲瑪莉雞 $218

以橄欖油、蒜頭、Rosemary、鹽及胡椒醃製雞肉,然後烹調20分鐘。雞件外皮金黃,肉質則厚身而不失嫩滑,Rosemary亦十分芳香。




意大利芝士蛋糕 $98

獲獎無數的意大利芝士蛋糕用上3款咖啡酒,加上Cream、芝士及酒的比例控制得宜,無論味道或口感,都十分出色。蛋糕質地亦打得幼滑,十分軟熟。




Sangria $158 1/2 Pitcher

比一般Sangria容易入口,水果味濃郁而且味道芬芳清甜。




Amaroni's Little Italy

地址︰九龍塘達之路80號又一城LG1層32號舖
電話︰2265 8818
營業時間︰星期一至日: 11:00-00:00
價錢︰$201-$400
網址︰http://www.windy-city.com.hk/amar/


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023