{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 03 Dec 2018
ASIA THEATRE當音響店交織畫廊展示免費聲畫藝術

好多朋友見到畫廊兩隻字就會卻步唔太夠膽行入去,因為可能總覺得藝術的野自己只是識條鐵,但另一方面,好多朋友行見音響店也卻步唔太敢行入去,可能覺得音響野實在太高貴離地,其實藝術同音響都係眾人之樂,只要你夠膽進入,你就可以大膽品評,嘗試投入。唔知道當音響鋪crossover 畫廊搞展覽,會唔會負負得正讓你可以去睇睇望望,聽下歌品評一下影畫的玩意。中環的音響鋪ASIA THEATRE,正在舉行音樂和藝術聯承的影畫展覽,免費吸引大家去了解一下美妙的音樂同法國回流的本地藝術家Sun Ho的畫作展覽。如果你呢個星期行開中環擺花街,有時間咪上去行下,欣賞一下無界限的藝術,反正你同我都係識條鐵。

ASIA THEATRE crossover ATELLER SUN HO Gallery
當大家的聽覺享受之餘,同時間進入視覺藝術之中⋯⋯
歡迎上去參觀由Asia Theatre與Ateller Sun Ho Gallery聯合主辦的畫展。
日期:1/12/2018 - 8/12/2018(星期日休息)
時間:上午10時 - 下午7時
地址:中環 擺花街1號 壹號廣場 13樓全層

免費歡迎大家

唯一要品評幾句的係,藝術無高低輕重之分,人人都可以係聲畫的藝術家,但時間有辦公同假日之分,相信假如閣下不是老闆級的人物,閒日就只能放工光臨,其實我相信就算好想去都只能星期六先係最大的空閒時間,我相信呢個才是藝術和大眾之間的最大難阻。時間就係採金錢,希望menclub兄弟們多D金錢,更多時間,有空的話畫廊見!
講咗好多年嘅Nintendo Switch 2最近又有新傳聞,今次係由專做Switch配件嘅第三方廠商爆料(即係所謂嘅「副廠」),若然消息屬實,大家又會唔會衝首發呢? 最近中國遊戲機配件商「魔派(MOBAPAD)」於官 ...
hobby
【電玩】遊戲機配件商爆料Switch 2規格: 1080p 8吋螢幕、可沿用現有手掣及卡帶、底座支援4K輸出
29 Apr 2024
唔知幾時開始,MCU嘅觀影門檻愈嚟愈高,每逢有新作都要事前惡補N部電影及劇集,先能夠充分理解故事內容。不過,嚟緊7月上映嘅《Deadpool Wolverine(死侍與狼人)》,導演就拍晒心口表示觀眾無需做「功課」都可以睇 ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》導演Shawn Levy:觀眾入場前無需做「功課」
29 Apr 2024