{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 05 Mar 2015

男人的浪漫,就好似《那些年,我們一起追的女孩》入面,柯景騰所講︰「人生就是不停的戰鬥!」


係呀,係好幼稚,但這就是男人的本性。所以唔少男人都鍾意各式各樣嘅「決戰」,打機又好、鬥波又好,如果可以好似動作片入面啲主角咁打打殺殺,仲有埋道具就更好。

平時睇荷里活大製作,例如《魔戒》,神射手枝箭周圍飛嚟飛去,好似好好玩,睇到人想拎起弓同箭落場露兩手。



咪以為喺香港玩得射箭一定係中產階級,其實射箭喺香港愈來愈普及化,唔少學校都開設射箭隊,一般年輕人都有機會接觸射箭呢項活動。

射箭活動看似需要好大空間去進行,但其實玩呢個遊戲唔一定局限喺室外,遭受日曬雨淋,室內射箭一樣有得玩,就算好似近日落毛毛雨,都可以歎住冷氣射呀射、射他吧

本地目前有好幾間室內射箭場,部份的場地面積相當大。話就話係男人間嘅決戰,咁如果有囡囡旁邊打氣應該high好多?有公司將射箭同wargame撈埋一齊搞,玩法當堂刺激咗好多,好似番到古代嘅歐洲咁,事實上,射前wargame玩法好多,而工具本身亦好安全,叫埋女仔一齊玩都得。



介紹之前,去片睇吓大家射箭時嘅英姿先!



今次採訪嘅Bumperman,推出名為Hunter嘅玩法,其實就正正係射箭 Wargame。

射箭Wargame唔係只對住箭靶,而係以隊伍方式,利用弓同特制安全箭進行「箭爭」,目的係擊倒對方嘅分數牌或者殲滅對手。



Bumperman將射箭wargame安排在室內足球場Master 5進行。

Master 5有2個合乎國際室內人造草五人足球比賽嘅標準場地,就算同隊友四圍跑,都唔怕冇位走撞埋一堆。



射箭前,先了解工具及基本安全守則。


射箭用具主要有弓、軟綿箭頭的特制安全箭、面罩以及護臂。


執弓

如果平日慣用右手,便用左手執弓,用握起弓中間的「把手位」,手臂抬高至與身體呈90度


套箭

箭尾有一個丫叉缺口,套在弦上的黃色安全扣中間。



箭身則放在弓的箭托上
瞄準並拉弦發射

最後以食指、中指及無名指放喺安全扣上、下處,伸直手臂,將弦向後拉至面頰方向,箭尾放喺眼前位置,瞄準後放鬆拉弦的手指發射。

安全起見,比賽時要戴面罩同護臂(如穿長袖衣服可不必戴上護臂)

玩法

標準賽

4至6人一組,以射倒計分牌為目的,被射中的人要雙手舉高停止活動20秒,比賽時間約4至6分鐘。


殲滅賽

同樣4至6人一組,以射人為目的,中箭即當被「K.O.」,射中了計分牌方能「復活」,重新進場,比賽時間約4-6分鐘。


射箭小知識

射箭其實係藉助弓的彈力將箭射出的一種活動,世界各地有許多種射箭賽事,例如野外射箭比賽、射遠射箭比賽、室內射箭比賽等等。雖然比賽方法同規則不盡相同,但多數計分方法都是以不同距離內,射中箭靶的環數計算成績。

另外,射箭射得好,力道並不是關鍵。射箭講求肌肉協調性,力度要收放自如,如果唔識放鬆肌肉,反而不能夠保持射箭時的穩定性,因此周身肌肉的大隻仔,射箭可能比不上一個瘦削女生準確。


Bumperman HK

http://www.bumpermanhk.com/

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024