{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 11 Mar 2016

「呀下~我要飛往天上 呀下~像那天鳥翱翔」一直以來,人類都好似一隻冇翼嘅雀仔,渴望自由自在喺空中飛翔,可惜天生冇翼,說好的Redbull都冇送你一對翼,只好發白日夢,夢想自己終有一日曉飛。不過今時今日,似乎除咗飛機之外,暫時冇嘢可以滿足到我哋「一飛衝天去」嘅欲望,究竟「哪一天我們會飛」呢?


其實唔使等到22世紀,都唔使等到基因突變,只需要你夠勇而又撞啱天氣好,唔搭飛機我地都一樣可以飛上天空,冇翼又有乜好怕喎!我哋仲有滑翔傘嘛!


唔好以為香港地方細細就冇得畀你飛,其實香港一共有8個合法地點可以畀你玩滑翔傘︰ 浪茄灣、北潭坳、八仙嶺、馬鞍山、西灣、石澳、九龍坑山、大嶼山南。每個場地都有固定嘅飛行範圍同埋高度限制,超越咗就算違法。而Mean娜今次就帶大家喺馬鞍山空中一帶飽覽香港美景!一齊飛呀~~~!


Mean娜事前就喺網上搵資料,滑翔傘可以分為單人或雙人,單人就一定需要證書先可以自己飛上天,如果好似Mean娜咁冇證書,就要搵個合資格教練先可以進行雙人飛行體驗。於是Mean娜就預約滑翔傘教練阿星,等佢安排一切。


由於玩滑翔傘要視乎天氣,如果有機會落雨就唔可以飛行,因為怕雨水會影響滑翔傘嘅形狀以及重量,所以教練會前一日先Confirm究竟拍攝當日適唔適合玩滑翔傘,如果唔適合,就要另擇吉日。至於地點方面,都唔輪到我哋話事,因為玩滑翔傘仲要留意風力同風向,一切都要由教練決定去邊度飛,去邊度落。


另外,拍攝前一日阿星就好細心提醒Mean娜各樣準備事項︰水、麵包、行山裝、防曬等等,仲話佢有Gopro借出,到時只需要畀張32GB Misco SD Card佢就得。


呢次滑翔傘初體驗,阿星就安排Mean娜去馬鞍山起機,由馬鞍山村行上去,大約40分鐘左右就到目的地昂平高原,上到去,就見到空中有好多滑翔傘!真係超級興奮!!!



昂平高原係香港少數嘅高山草原之一(高約400米),由於地勢高而且寬闊平坦,所以非常適合玩滑翔傘!


要注意一點,由於現時香港冇法例規定喺香港玩滑翔傘一定要買第三者保險,亦冇保險公司提供滑翔傘嘅第三者保險,所以玩之前一定要搵個有牌嘅合資格教練,兼且簽埋「生死狀」,有晒心理準備先可以去飛。


玩滑翔傘前,當然要做足安全措施。唔需要擔心自己著錯出事,因為教練會一手一腳幫你戴安全帽、護膝、護肘等等,只需要揹起座袋,練習飛上天點樣舒服坐喺座袋上欣賞風景就夠。另外教練會畀枝連住自拍棍嘅Gopro你,如果唔識如何伸縮,飛之前可以好似Mean娜咁拉長縮短拉長縮短拉長縮短咁練習一下。





著好裝備,教練就會教你飛前要點跑同埋點拉出座墊,放心,唔會好難,騰雞如Mean娜都做得到,然後教練就會同你確認飛行路線,至於邊度降落,就要睇風向、風力,本來阿星同Mean娜講會原地飛原地落,但後來飛飛下發覺風力唔夠,結果直接喺西貢降落。


雖則學拉出座墊坐落去並唔難,但Mean娜想講坐咗落去就好難企返起身,所以就畀攝影師捕捉到我以下Kai樣XDDD




唔好以為準備晒所有嘢就即時飛得,因為「萬事俱備 只欠東風」,我哋就一直等東風等咗好耐……好耐……期間緊張到Mean娜木口木面,就好似玩過山車咁,永遠都係等嘅時刻最得人驚。



終於教練話有風可以飛!!!教練先將滑翔傘嘅體打開鋪地,然後靠風力將人升起,而Mean娜嘅任務係要一直抗衡向前跑,如果唔係就畀滑翔傘嘅力量拉走,不過Mean娜實在太輕盈(教練話),所以要搵多個教練幫手捉實Mean娜先可以成功升空!



Finally I believe I can fly~!飛上天係咩感覺?你一定未睇條片啦!快啲碌返上去睇咗先!



後記︰Mean娜本身有少少畏高,坐摩天輪會淆底,高處望地面又會淆底,但飛上天嗰一刻又冇想像中咁驚,可能一來有教練陪住感覺安心,二來飛行途中都好穩定唔會有就跌就跌嘅感覺,加上其實畏高同畏高症係兩回事,畏高就好似Mean娜咁,身在高處覺得不安,先會產生恐懼,但如果你知道有足夠安全措施,自然就放心得多唔會驚;但如果持續出現過度或不合理嘅恐懼同焦慮,明知安全都驚到想即刻走,咁就有可能係畏高症,要衡量究竟玩唔玩到滑翔傘。


滑翔傘教練阿星聯絡方法:

電話: +852 6170 6615 (可用微信 / WhatsApp)
電郵:  info@x-flyhongkong.com
網址: www.x-flyhongkong.com
Facebook page: x-flyhongkong


主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024