{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:MenClub
POSTED ON 21 Jan 2015
Men's Grooming Lesson 6 決戰三毛之刮鬚法

刮鬚,差不多是各位男士每天的例行工事,雖然如此,亦非每個男人都真正懂得如何處理這些鬚根,況且,每日用電鬚刨在面上來來回回地不斷刮,對皮膚來說也是某程的傷害,說真的,男人想自己皮膚不至於白滑,也不要又粗又嚡吧!另外,建議鬍鬚比較軟及濃密度較低的男士,可以選用剃鬚刀,因為它較為貼面,角度相對細緻,出來的效果會較好。

林偉豪Calvin個人簡介︰
跨媒體藝人,沒有完美皮膚與身材,入行以來每日鑽研男妝保養,深造男裝穿搭,從不偷懶。擁有超過十年司儀經驗,經常向各大品牌偷師;現為商業電台DJ及節目主持,曾為Roadshow、亞洲電視及香港寬頻電視主持音樂、旅遊及資訊節目;又創辦本地文化創意平台「木木文創」,主理創意及時裝業務,名副其實事業型男。

決戰三毛之刮鬚法示範︰
步驟一︰

"剃鬚嘅準備過程好重要,洗面就係第一步。Belif Creamy Cleansing Foam Moist ,加少少水,搓啲泡出嚟就可以上面,佢嘅去油效果幾唔錯,沖水之後會feel到好乾淨。"

步驟二︰

"今次,想同大家分享埋而家好多人想試嘅洗面機。某程度上,佢好似一隻放大左嘅電動牙刷,只要喺面上由中間向外推,配合潔面產品,就可以做到清潔效果。聽聞有恆心日日用毛孔都會細啲,而我覺得剃鬚前用最好啦,因為佢可以去左啲老角質同污糟野,加強剃鬚效果。不過記住,一分鐘就好啦!"

步驟三︰
"之後好重要嘅,係一盆熱水,先浸條乾淨熱先巾,放上面1至2分鐘,令毛孔擴大。之後,就用嚟浸剃鬚刀,佢要KEEP住熱先會剃得好架。"

步驟四︰

"之後就要用Cream、Foam或Gel之類的產品去軟化鬚根同保護。LAB SERIES呢支Maximum Comfort Shave Gel冰涼剃鬚啫喱,上面之後會變做豐富泡沫,可以軟化鬚根及形成保護膜,剃鬚果陣會更貼服舒適。傳統上應該配合一個掃,咁樣可以有更多水份同泡泡包圍鬚根。"

步驟五︰
"剃鬚時,由上至下,用另一隻手輕輕拉緊皮膚,令鬍鬚直立;要一小部份一小部份咁剃,過程入面時不時浸番支刀入熱水,保持溫度。提下大家,如果有好幾日冇剃鬚,或者留左一輪鬚想轉形象,最好就先用番電鬚刨修短左先,咁樣再用刀會順好多架!"

步驟六︰

"上唇同下巴底最難搞,必要時反手剃可以加強力度,但要好小心,否則好易會整傷架。"

步驟七︰
"搞掂之後就要用凍水拍面,立即收緊毛孔,再印乾。"

步驟八︰

"鬚後護理絕對唔可以忽略,呢支3-in-1 Post-Shave三效合一鬚後護理產品,能夠解決鬍鬚倒生嘅問題同紓緩剃鬚之後嘅紅腫;介紹話長時間使用,可以令鬍鬚更加柔軟幼細,令剃鬚程序更輕鬆,甚至可以減少剃鬚次數,唔怕夜少少就出哂鬚根咁麻煩啦。"

步驟九︰
之後照做日常保養或者簡單修飾,搞掂。


片中所用產品(左至右)︰

Belif Creamy Cleansing Foam Moist $198/160ML
優點︰專為混合性至乾性肌膚而設計的潔面乳, 超細緻泡沬幫助肌膚創造水嫩的觸感, 持續提升肌膚角質層保水力, 洗臉後從此變得更加自然舒服無負擔,充滿水潤感。

Olive Young 4D Motion Brush 售價待定
優點︰擁有18000回的音波震動,軟身刷毛,輕易將面部污垢清除。

LAB SERIES Skincare Maximum Comfort Shave Gel $210/200ML
優點︰啫喱泡沫配方令整個剃鬚過程倍感清涼舒爽,鎮靜皮膚,軟化鬍子,為剃鬚作好準備。卓越的滋潤因子減少剃鬚時的磨擦不適,帶來適當保濕。

LAB SERIES Skincare For Men 3-in-1 Post-Shave $320/50ML
優點︰突破性的三效啫喱配方蘊含一系列經科研證實的成份精華,治療倒生鬍子,紓緩並預防刮損紅腫,改善鬍子生長情況,令剃鬚過程更便利,減少剃鬚次數以及有助延緩傍晚鬍根豎立的情況。


當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024