{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:MenClub
POSTED ON 02 Jul 2015

較早前,小編報導過Vans會同日本神臺級藝術家村上隆合作做聯乘系列,大致上,都知道設計上會出咩招數,將以佢最耍家嘅微笑花花圖案做主題,而前幾日,品牌就邀請村上隆先生,正式就今次合作係巴黎嘅Hotel Du Grand Veneur向外界發表。

村上隆先生不嬲都鐘意打親民牌,會上,自己率先做生招牌,身上著住件微笑花花圖案兼頭戴骷髏形狀毛毛帽,留意番隻眼都有微笑花花圖案,鬼死咁cutie行出場,仲即席周圍幫粉絲簽名畫畫,氹得人幾開心,場內仲有啲丟圈圈遊戲,而周圍滿佈花呢花碌圖案,好有生氣。

講番聯乘系列產品,除咗有微笑花花圖案做主題,村上先生仲畫咗佢嘅cutie版自畫像嚟出聯乘版T恤助慶,之前神神秘秘都未有公開過,而其餘產品,如Vans招牌slip on,就如之前提到會有大人細路版本,印上拼有唔同顏色嘅微笑花花圖案,其中一款就係今季大hit嘅白色版本,其餘衝浪板、滑板都會掃上微笑花花圖案,一拼推出。



當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024