{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 22 Jul 2015

男仔著衫一向變化唔多,加上夏天天氣咁熱,想做多少少層次變化都有難度,好多時淨係著件T Shirt就出門口。除非你好似金城武咁靚仔,余文樂咁有型,就咁行出嚟都已經好似漆黑中既螢火蟲一樣,咁鮮明,咁出眾,如果唔係,單著T Shirt牛仔褲,好難Eye Catching。

有咩方法可以著得簡單又型棍?得!就靠你件Tee嘅圖案嚟一決勝負,一齊睇吓外國街頭興緊點樣嘅T Shirt,即刻入手幾件啦!


標語Tee
有趣玩味嘅語句絕對可以令人過目不忘,就好似之前懷仔著嘅「Eat Sleep Recycle」,真係記到而家。




樂隊Tee
Band友一個字就係型!就算你冇玩開Band,整件樂隊嘅Tee一樣畀人不羈有型嘅感覺。



塗鴉Tee
不同嘅塗鴉充滿創意,而且好多時畫風都非常大膽,充滿壞男人味道,唔會好似Line嘅公仔Tee咁QQ先啦。



人像Tee
每個人物都有佢嘅故事同歷史,將佢嘅樣子著上身,好睇之餘仲可以傳達你Buy呢個人嘅想法。



條紋/幾何Tee
清新嘅條紋充滿夏天感覺,而且仲可以畀人一種清爽乾淨嘅好印象;幾何圖案則有強烈個人風格,唔係型人都著佢唔起!


作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024