{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 07 Aug 2015
草編鞋又稱為Espadrilles,係夏天常見嘅鞋子款式,由於草編鞋以麻繩以及麻布製成,所以著上腳輕便舒適,成為歐美各地潮人夏季嘅必備鞋款。不過Espadrilles嘅材質同圖案都愈出愈多,點樣先叫襯得最好睇呢?一齊學吓嘢啦!


街頭Style x 純白Espadrilles
簡單一件T-Shirt再加上牛仔褲,已經可以造出夏天造型,而鞋款方面,最好就襯潮爆嘅白色Espadrilles,再適度加入配件或者金屬小物作點綴,就更加好睇!



正式Style x 質感Espadrilles
西裝配襯淨色素色Espadrilles顯得有型又不失輕鬆感覺,如果Espadrilles可以選用麂皮或者皮革等元素嘅款式,成個人就更有質感。



悠閒Style x幾何Espadrilles
強調流動感嘅幾何線條,為整體造型帶出視覺效果,配襯悠閒Style,顯出簡潔中帶有生氣嘅感覺。



俐落Style x 大花Espadrilles
簡潔俐落嘅造型最好就配大花圖案嘅Espadrilles以豐富視覺效果。無論係出席咩場合都好,一樣得體又注目。





作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024