{ SKIP }
文:MenClub Cacarmen  圖:互聯網
POSTED ON 17 Jan 2016



白恤衫,日常生活嘅basic item幾乎落街隨便都買到,唔好以為有件老西披住,恤衫唔太fit都唔係好覺,諗真啲其實好多時間件老西都係擺多過著,既然成日著住恤衫見人,剪裁合身當然緊要,出街買各品牌預設好嘅大眾尺碼,不如安在家中上網輸入自己尺碼,自選領位設計及衫身剪裁,實行為自己made to order一件。講緊一個專造自訂恤衫嘅倫敦網站,恤衫布料是每cm 7針織法由意大利工場縫製,可以脫離made in China 魔掌,每件GBP85(約HK$950),不過就規定最少訂製3件,送貨範圍暫只限倫敦,但就可以電郵個別傾傾寄香港運費。













www.collarclub.com


當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024