{ SKIP }

POSTED ON 14 Jul 2016

「M.I.L.T.F.」你就聽得多,「Mr. Steal Your Grandma」你又聽過未?唔好以為女神猛男先可以做網絡紅人,外國網民話呢位五十四歲既爺爺,Irvine Randle 直頭CHARM到可以「偷走你呀嫲」。



網絡世界就係咁估你唔到,有一日無啦啦佢個女碌到成個Twitter都係老豆啲相,網民仲create左個hashtag俾佢叫 #MrStealYourGrandma。本身佢個IG得300個Followers,而家已經暴升到137K,仲上埋外國既MORNING SHOW。全因為一副與年齡不符既BODY,一陣陣不羈既佬味,同令人驚喜既穿搭術。搞到佢就無論嚮咩地方,都好似漆黑中嘅螢火蟲一樣,咁鮮明,咁出眾。



Irvine Randle 除左身材又FIT又識著衫,原來仲要係一位教三年級生嘅老師,散發父愛。有內涵又有外涵,唔好話Grandma,mother都被佢Steal埋。



留意返,其實邊有人一出世就咁型仔呀?佢係網上透露,佢既fashion sense係由佢初中開始,呀媽監住佢揀衫著衫訓練出黎,自己又會睇時裝雜誌攞下靈感。又話自己係靠健身同調節飲食先有咁既身材。拿~所以就算你覺得自己輸在射精前,都唔代表輸一世架~加油~



instagram:irvinrandle
當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024