{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 28 Sep 2016
相信冇人會想做兵,但偏偏時尚界有一種風格,叫軍事風!適逢今年春夏有好幾個當紅炸子品牌都齊齊向軍事風致敬,不死嘅軍事風又返嚟喇!而且呢股軍事風更會延續到秋冬季,上至Hi-end下至Fast Fashion都可以搵到,真真正正「兵全部都係兵」,與其做隻普通嘅兵仔,不如試下做個有格調的兵吧!


繼今年春夏Reebok Classic與日本時尚百貨BEAMS攜手推出以「網球紳士」為靈感嘅運動系列後,雙方決定喺10月1號推出全新聯名系列「Field Supply」,而且齋睇主題名同Lookbook相都feel到,呢個系列就係要你做兵!不過有買開BEAMS或者佢旗下品牌都知,BEAMS不嬲細節同用料都做得非常出式,例如拼上MA-1袖袋嘅Sweater又或者拼上M-65褸袋嘅長袖Pocket Tee,絕對能夠彰顯出用家嘅品味同格調!雖然官方暫稱呢次系列只會喺日本發售,但上季香港都有得賣,今季應該都會有掛!




I.T
旺角朗豪坊L3-10號鋪 3514 4150

BEAMS

當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024