{ SKIP }
文:MenClub Patrick  圖:互聯網
POSTED ON 20 Feb 2015
係果粉都應該聽過,Apple為實現Steve Jobs的夢想,現正在加洲興建新總部Apple Campus 2。自從上年Apple Campus 2的設計圖被公開後,由於它似足巨型飛碟的外形實在太震憾,引到不少人時時留意住其興建進度,更加拍片公諸於世。就好似近日,又有人用航拍無人機拍攝了Apple Campus 2的最新狀況,可以睇到它已具雛型,相信能夠如期在2016年年尾落成,起樓快過開發iTV等傳了N年都冇影的新產品喎!



Apple Campus 2佔地70公傾兼樓高4層,外牆係360度落地玻璃,將會大量採用自然光及自然風去取代燈光及冷氣,再加上玻璃外還裝上太陽能電池板,去供應總部內電器的電力,環形大樓內外又種滿樹木,所以被譽為全球最環保的建築物之一。但據講大樓內的設施,會跟大樓外形一樣充滿未來感覺,Apple喎,梗係信會係真啦!

最近Steve Jobs的愛將、Apple設計部門資深副總裁Jonathan Ive再透露,建築團隊係先製造4,400塊水泥板,才運到地盤拼合成大樓,所以話他們是在「組裝」總部,而非「建築」總部,一個產品設計師,竟然連公司起總部都跟得咁緊。另外,Apple Campus 2建築師Norman Foster亦講過,就連Steve Jobs生前都有親自參與過設計,成件事真係貫徹Apple注重細節、親力親為的作風,若然打後每代iPhone都keep到係咁就好喇!







主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
用作救援、巡邏、工業嘅機械狗大家就聽得多喇,識噴火嘅你又見過未?最近美國公司Throwflame就推出一款能夠噴火嘅機械狗「Thermonator」,售價為9,420美元。 美國火焰噴射器廠商Throwflame日前推出全球 ...
tech
【科技】可噴9米長火焰!美國公司推出智能噴火機械狗「Thermonator」
26 Apr 2024