{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 20 Jul 2015

而家同人Whatsapp又好、Facebook Status又好,成日都會用到Emoji(表情符號)。有啲人甚至唔鍾意打字,鍾意直接用一連串Emoji去表達想講的內容,係都要人估餐飽。雖然Emoji嘅表情公仔就夠多,不過相關動物嘅公仔,似乎有待進步。特別而家地球咁多貓奴,如果想表達對貓星人的愛,得一、兩個貓樣又邊夠喉丫。

網上就有人創作咗同貓貓有關嘅Emoji,真係貓奴大愛,如果用嚟冧女,班女一定勁受落,大嗌巧打耳呀!

喵喵叫的貓
主人喵喵叫咁呼喚緊貓奴喇,仲唔快啲去睇吓有咩要為主人效勞?



霸住梳化的貓
返工返咗成日,諗住坐喺梳化休息吓,點知見到主人已經霸住梳化了……



盒內的貓
聽講所有主人都鍾意將自己塞入個盒裡面。


「我又要食!」貓
主人!唔係我唔想畀你食呀!但你寅係唔食得呢啲嘢架!


貓之便便
主人今日又痾咗健康美麗嘅便便喇!


捉迷藏的貓
主人你又去咗邊呀?快啲出嚟啦?奴婢好擔心你呀!


死都要飲到水的貓
主人……我咪準備咗水畀你……你何苦要夾硬將個頭塞入杯度,飲奴婢啲水呢?


搞搞震貓
主人又發脾氣亂咁推跌枱面上嘅嘢喇!!貓奴快啲執返晒佢啦!


貓之抓痕
抓在我身,痛在主人心……貓奴明白的。


睡在電腦上的貓
係我唔啱,我唔應該打機、唔應該用電腦,但主人你可唔可以讓個位畀我熄機先?


唔准錫貓
主人!我真係好愛你!鍚啖先!(被掌摑)


撒嬌貓
主人終於向我撒嬌喇!我唔得閒應酬你喇!88!


阻住你瞓貓
「唔准瞓!快啲陪我玩!」哎呀……主人……畀奴婢瞓多5分鐘啦……


粉紅色肉球
粉紅色肉球同粉紅色乳頭一樣,都係可遇不可求。


佈滿抓痕的梳化
只要有貓星人的家,就一定有受傷的梳化


成身貓毛
貓奴身上黐滿貓毛是常識吧


沖涼的貓
今日主人心情靚,乘機幫幫主人沖涼先!


主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
用作救援、巡邏、工業嘅機械狗大家就聽得多喇,識噴火嘅你又見過未?最近美國公司Throwflame就推出一款能夠噴火嘅機械狗「Thermonator」,售價為9,420美元。 美國火焰噴射器廠商Throwflame日前推出全球 ...
tech
【科技】可噴9米長火焰!美國公司推出智能噴火機械狗「Thermonator」
26 Apr 2024