{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 15 Apr 2024

日本嘅「電車痴漢」問題嚴重,相信大家都略有所聞。而近日日本網絡就有人討論起所謂「無接觸痴漢」,即其行為雖然冇物理上嘅接觸,例如向頸部吹氣、聞頭髮、用AirDrop傳送不雅照、故意坐隔離、又或「凝視」等,但又的確令人不適嘅人。有女性網民表幾乎每日都會遇上「無接觸痴漢」,但亦有人認為呢個定義好易「錯殺」無辜造成冤案,甚至擔心自己只係唔小心靠近其他女性就會被當痴漢。對此,有律師出黎解話,指出當中嘅灰色地帶。

日本律師清水俊接受媒體訪問時表示,目前對於「物理上的痴漢行為」,日本政府有「不同意猥褻法」,各都道府縣亦有自己嘅「迷惑行為防止條例」。而該條例中寫明,只要係於公眾地方作出令人感到極為尷尬或不安嘅行為,就已經有機會違法。所以即使係「無接觸」嘅行為,例如向頸部吹氣、聞頭髮、用AirDrop傳送不雅照、又或偷看胸部等行為,都有可能被視為「迷惑行為」。

但清水俊律師亦提到,行為中是否有「使用有形力」為重點,而「有形力」嘅判斷要結合行為者意圖及環境而定。例如於一個有人嘅小房間內用力揮劍,即使冇打中對方都會被視為「使用有形力」襲擊;但若果房間夠大,則另作別論。

而「車廂好多空位但坐隔離」,以及單純嘅「凝視」,則處於更大嘅灰色地帶。清水俊律師指出,兩者都難憑單一行為定罪。但若果你換位後對方仍然跟隨、又或對方凝視嘅係胸部、下身等私密部位,則可能會落入「迷惑行為防止條例」中嘅「跟蹤」,又或「卑猥的言行」之中。具體之言仍要考慮到對方嘅整串行為、凝視時間等細節。

所以清水俊律師提醒,如果真係懷疑自己遇到痴漢,就必須紀錄對方嘅行為,以方便未來查證,同時亦要注意自身安全,必要時逃離現場及向其他人求助。

資料來源:弁護士ドットコム

大部份幕前工作,其實都係向大眾賣緊一個「幻想」,尤其係「偶像」類嘅幕前工作,就更加要營造一個「我屬於你(哋)」嘅感覺先可以留住Fans。亦正因如此,萬一偶像被爆有(疑似)緋聞,輕則事業受挫,重則就被團體處 ...
girls
【深夜】與Fans私交被退團 校服美女「石井優希」再出發
29 Apr 2024
拍寫真係唔少日本女星進入娛樂圈嘅契機、跳板,所以當佢哋累積到足夠人氣之後,唔少都會直接「寫真引退」,轉去做演員或者節目藝人。不過近年就興起一陣「回鍋熱」,唔少於2010年代出道、已經遠離寫真多年嘅女星,都 ...
girls
【深夜】出道十週年回到原點 「筧美和子」新寫真「零P圖」展真實樣貌
29 Apr 2024