{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Apr 2024

雖然喺日本做寫真女星素來都冇咩真正嘅年齡下限,唔少人十五六七歲就已經出緊幾隻DVD,但一般黎講都會與女星成年與否作一個界線,成年後於作品數量及尺度方面都會擁有更大自由度,簡單黎講即係可以大展拳腳!而今晚要介紹呢位「蓬莱舞」就係一個好好嘅例子,事關佢只係成年咗三個月,但寫真數量已經成井噴式增長!

2006年1月先出世,換言之今年1月先十八歲生日(2022年日本將成年年齡降低為18歲)嘅「蓬莱舞」,其實早於10歲嘅時候就已經做緊兒童時尚模特兒,亦曾參加過TOKYO MX2嘅電視節目《東京電波女子》,話佢係個童星絕不為過。不過佢嘅成名作,就係2022年時參加《週刊Young Jump》舉行嘅著名高中生選美「制コレ22」仲拎到冠軍,然後就好順理成章咁開始拍寫真,當時我就已經睇好佢會有一番作為。

到今年佢正式成人後,果然就迎來事業大爆發,單單計1月到4月初,佢就先後為《FLASH》、《週刊Playboy》及《週刊Young Jump》拍過至少八輯寫真,三月尾時更推出埋首本個人寫真集,明顯就係要大力發展自己嘅寫真事業,其人氣亦可見一班!相信未來大家都會繼續見到佢嘅寫真新作呀!

IG:horai_libera_official

拍寫真係唔少日本女星進入娛樂圈嘅契機、跳板,所以當佢哋累積到足夠人氣之後,唔少都會直接「寫真引退」,轉去做演員或者節目藝人。不過近年就興起一陣「回鍋熱」,唔少於2010年代出道、已經遠離寫真多年嘅女星,都 ...
girls
【深夜】出道十週年回到原點 「筧美和子」新寫真「零P圖」展真實樣貌
29 Apr 2024
大部份幕前工作,其實都係向大眾賣緊一個「幻想」,尤其係「偶像」類嘅幕前工作,就更加要營造一個「我屬於你(哋)」嘅感覺先可以留住Fans。亦正因如此,萬一偶像被爆有(疑似)緋聞,輕則事業受挫,重則就被團體處 ...
girls
【深夜】與Fans私交被退團 校服美女「石井優希」再出發
29 Apr 2024