{ SKIP }
圖:互聯網
POSTED ON 12 Sep 2014

女人成日喺塊面到整呢樣、整嗰樣。對住男人就話係「女為悅己者容」,其實就係「女為閱己者容」。佢個樣,唔係比你睇,係比佢自己啲姊妹睇。結果搞到每日唔執返啲眼耳口鼻就認唔到自己,咁又何苦呢?

就好似我識得有個靚女,明明天生就已經鬼火咁靚,但無見一排之後無啦啦變左楊怡鼻、林峰下巴同Do姐頸。我唔知佢係覺得我其實係盲嘅,定係佢好有信心佢嘅整容醫生整到佢好自然,我見到佢個新樣真係好嬲,嬲佢侮辱緊我嘅智商!

所以我搵左呢條片送比佢。記住!你靚嘅,唔使整啦;你唔靚嘅,咁你無謂整呀?



世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022