{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 20 Nov 2014

英國最近有研究顯示,原來每個人每星期都應該要有大約二十個小時的「獨處時間」,否則就會引致疲倦、壓力增大,甚至自我形象低落。

由交友網站「eHarmony」以及心理學家Linda Papapdopoulos博士所做的研究,訪問咗2000位英國成年人,發現有60%受訪者認為自己沒有足夠的「獨處」時間,當中有15%的人認為自己根本沒任何「獨處時間」,另外14%的人則指自己一週只有少於5小時的「獨處時間」。



工時過長明顯是導致此情況的一大主因,有42%的受訪者認為「工作」是妨礙他們得到「獨處時間」的原因,在年齡介乎45-54歲的受訪者當中,該百份比更增至54%。反觀年輕人就認為「社交網站」是另一主因(10%),因為他們害不能緊貼所有事(FOMO - Fear of Missing Out)。

另外家務(41%)、私事(21%)、想起工作(18%)等都是一些主要原因。

缺乏獨處時間的後果就是覺得更加疲倦(36%)、更大壓力(33%)、憂鬱(14%),甚至有4%的人認為自己會沒那麼吸引。



Linda Papadopoulos博士指:「雖然每個人實際上需要的獨處時間都不同,但一週20個小時會是一個不錯的標準。有些人可能會每日過幾小時的獨處時間,又或者是在週末或假期一次過補數。」

「人們應在獨處時間內做一些輕鬆的事,如看書、看電影、甚至只是補補眠。」



又等我同你計下呢條數喺香港地可唔可能!一個禮拜廿個鐘就即係一日平均要3個鐘。每日返工放工搭車用兩個鐘,實際返工起碼10個鐘,食飯、沖涼、執下嘢、如果你好似本文青咁自己住仲要做家務又搞你兩粒鐘,未計瞓覺七個鐘就啱啱好淨返3個鐘,好似好可行?

你錯啦!因為我冇數到最最最最花時間嘅嘢:陪女朋友!因為淨係等佢諗到想食咩就已經去咗一個鐘,送佢返屋企又唔見一個鐘,臨瞓前仲要將你一整日嘅行程反芻出黎講多一次比BB聽又唔見你一個鐘,禮拜六日就更加係由朝到晚「呢到去、嗰到買、邊度食」嘅冒險之旅!所以計我話,拍拖先係妨礙你享有獨處時間的最大敵人!

利申:同女朋友拍咗一世人拖,佢叫左手。



世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022