{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 29 Jan 2015

「Your Face, Your Fate」。只要生得靚仔,無論係社交應酬、搵工講數定係溝女覓食,都注定你係贏在起跑線上!問題係,究竟點先算靚仔?

就例如男仔睇女仔永遠都會傾向「波大就是美」一樣,女仔睇男仔都會有非常濃厚嘅偏見,所以要決定究竟點先算係「靚仔」,最好就係問返男仔!日本有媒體就訪問咗200位2字頭的日本男性,要佢哋選出「如果投胎再出世,最想擁有的長相。」!連直接競爭對手都話你靚仔喎!夠哂認受性啦!


第10名 神木隆之介 (21歲)


第9位 市原隼人 (27歲)


第8位 大倉忠義 (29歲)


第7位 溝端淳平 (25歲)


第6位 三浦春馬 (24歲)



第4位 (並列)

佐藤 健 (25歲)

岡田将生 (25歲)



第3位 小池徹平 (29歲)


第2位 亀梨和也 (28歲)


第1位 福士蒼汰 (21歲)

福士蒼汰是日本新生代演員的代表之一。曾參與《假面騎士Fourze》和真人版《圖書館戰爭》等。13年出演《小海女》一劇而人氣爆升,接下來多與熟齡女星合演。例如14年的《今日不上班》,就是飾演綾瀨遙的男友。其中「壁咚」一幕更加迷倒一眾女性觀眾,亦有出演《誠如神之所說》的電影版。





世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022