{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 11 Mar 2015

雖然最近天氣乍暖還寒,似乎未真正離開到冬天,但當天氣稍為回暖,就不禁令人期待夏日Summer Summer!

一諗起夏天,就自然諗起陽光與海灘~Bikini~辣妹~肌肉猛男~(Mean娜真的是女孩子)

講到肌肉猛男同海灘,不期然就諗起之前網上大熱嘅單邊泳褲。Bobby Norris透過真人Show 「The Only Way is Essex」爆紅,仲紅埋佢條詭異嘅泳褲。



俗語有云︰「Fat唇嘅嘢我識條春咩!」不過Bobby Norris條春你就真係要識(唔識邊有得笑?)

皆因佢繼單邊泳褲之後又有新作,再一次進化!變成包蛋泳褲!

Um~Well~可能我唔係鬼仔性格啦~我真係唔識欣賞呢條泳褲。唔知Bobby是咪覺得單邊泳褲會攝入股罉又或者唔夠Sexy,所以再改良泳褲,變成好似錫紙包香腸嘅形態。




不過人係有Unlimited wants,有進化1.0,當然都有2.0。Bobby Norris條泳褲最新進化形態已經變成咁


你睇條友仔幾High幾風騷幾滿意自己個紅色Condom?呀,唔好意思,係紅色泳褲(我都唔知係唔係)



各位精圖文對佢條泳褲仔有咩感想?Mean娜覺得其實同笠住個有色Over size condom冇咩分別,可愛啲嘅形容就係笠住隻紅色襪仔周圍走囉。Btw,我好期待今年佢條泳褲3.0可以進化到咩地步(食花生Mode)
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022