{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Aug 2015
近年黎外國越黎越興一種名為「Body Positive」嘅思想。所謂Body Positive,即係去接受、欣賞呢個世界的人都有不同的身型、膚色,希望大家唔好畀大眾媒體(係,我諗我都有份)、品牌所推廣嘅單一身型所影響,認為自己一定要擁有某種身型先算係成功。最簡單嘅例子,就係之前文青介紹過,Carey Fruth嘅一系列挑戰「美的定義」嘅照片。


但大家有冇發現,大多數「Body Positive」活動,都係針對女性。無他嘅,縱觀街上大大小小嘅媒體廣告,女性模特兒嘅出場機會高咁多,好自然女性們就會覺得受壓逼。但其實男人都一樣受壓逼架!唔信你諗下今時今日啲「男神」?以前淨係要靚仔嘅啫,家陣又要有錢、又要高、又要大隻、又要係暖男、又要有才藝、又要顧家同識湊女(係,我係諗住咸爺黎數嘅)我哋受嘅壓力小得去邊!點解冇人幫我哋發聲?冇人幫我哋平權!

近日,美國網站Buzzfeed嘅一班男員工,就決定親身上陣,重現Calvin Klein多年黎嘅多個經典廣告,話畀大家知其實冇肌,又有咩好怕喎!


Mark Wahlberg 與 Kevin

「CK廣告賣的是一種生活態度,而我認為他們是成功的,只是他們令到男士們對自己的身體產生一種不現實的期望。我不是說我連一星期去幾次健身室都抗拒,只是他們推廣的這種身型實在是不可能達到。」


Justin Bieber 與Issac

「我覺得內衣模特兒是一班剛好長得不穿衣服也好看的人。他們不代表我…我明白CK賣的是幻想,但可以肯定的是他們的顧客不是我。我覺得如果他們可以代表一下身形較大的男士們會更好。」


Ljungberg 與 Logan

「幾乎每一個內衣模特兒都像是有人仿照完美男人雕塑出黎的。但有趣的是當我看著這些廣告,我甚至會忽視了那條底褲,而是在想:你究竟是怎樣操出來的?」


jamie dornan 與Matt

「對一個同性戀者來說,CK的模特兒代表了兩樣東西:你的理想身型,和你理論對象的身形…由於我喜歡這些俊美男子但卻長得不像他們,所以我直覺覺得沒有人會喜歡我…我要提醒自己每一個人也是不同的。」


Matthew Terry 與Spencer mannequin

「你看看他的姿勢!他究竟在做甚麼?Matthew Terry將整個人往一邊靠,而這個動作比起看起來難做多了!他沒有一絲贅肉,而我卻一直擔心我的早餐會跑出來。我們甚至能看清他的每一塊腹肌,正好提醒你,他是因為收了錢才會練出這個樣子來。」


Djimon Hounsou與Dan

「這個CK廣告的主題是"Steel(鋼鐵)",如果他們要為我做一個廣告,那廣告的主題就要改做"Couch(沙發)"。只是想起要把自己和Djimon Hounsou比較就已經夠瘋狂了!他看起來像個走出現實的模型,而我就像個可以在床上矇著眼叫外賣的人,根本就不能作比較。但既然我不能做他,那我就做自己好了。」




Buzzfeed

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022