{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 Aug 2015

自從前警隊「一哥」曾偉雄用「慈母」黎形容當日對佔中人士執法嘅警員,唔知點解呢個詞語聽落去就相當諷刺-因為真係好難想像慈母會使出「暗角打獲」、「手臂延伸」以及「胸部襲警」等招式……

事實上,市民對警察執法手段、水準有不滿,喺世界各地都有發生。例如印度警方對於強姦案嘅執法力度、美國某些州份嘅白人警察對於黑人市民嘅不公平對待等等。近日,來自阿塞拜疆嘅藝術家「Gunduz Aghayev」就以世界各國「慈母」為主題,畫咗一系諷刺漫畫。


美國 - 膚色是原罪吧?

澳洲 - 向袋鼠執法

阿塞拜疆 - 黃衫人係一個記者

巴西 - 一起森巴舞 撥走不滿

英國 - 高傲的半人馬

中國 - 這個就不解釋了

杜拜 - 警察是油王的小寶貝

印度 - 警察都是超人呀!(印度電影中嘅警察通常都有超能力…)

伊朗 - 主要的工作是叫女人把自己包得密實一點

北韓 - 當然就是膜拜正恩的金身了

俄羅斯 - 邊打呵欠邊宣傳普京

蘇丹 - 貧窮也是原罪

瑞典 - 面對爭取「解放胸部」的女性只好沉思

土耳其 - 在位者的代言人


冇啦,係咁多啦。係呀,所以係冇香港份嘅。不過我估好快都會有架啦……

Gunduz Aghayev on facebook

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022