{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 16 Sep 2014
又一次是日本網民的萬人投票,今次要選出的是「動畫歷史上最性感的女角色」。雖然有人話選女性角色一定係「有奶便是娘」,但基於近年來幾乎每套漫畫的女角都是乳牛級別的大物,所以其實呢個票選會出乎意料地公平?

第10位 桃井五月 《黑子的籃球》

屬於榜中資歷最淺的新人,來自在《Jump》連載的高校籃球漫畫《黑子的籃球》。在漫畫中期乳量以飛速成長。最後長成了以下這副模樣。(講開又講,佢下巴嗰撻陰影係發生緊咩事?)


第9位 莉雅絲·吉蒙里 《惡魔高校D×D 》

上級惡魔。呢套嘢我冇睇過...所以...Next


第8位 塞爾堤・史特路爾森 《無頭騎士異聞錄 DuRaRaRa!!》

事實證明要為為「最性感」,是唔一定要有頭嘅。


第7位 月詠 《銀魂》

作為搞笑漫畫中比較正常的角色,月詠的吸引之處不是她的身材,而是她平時冷若冰霜下隱約透露出來的嬌俏。


第6位 秋山澪 《K-ON!》

輕音部的Bass和伴唱。是典型的「黑長直(黑色長直髮)」角色,而且為人怕醜,成績好又易相處。與其話秋山是性感,不如話她最能引起大家對中學女同學的美好回憶-當然,間條小褲褲有加分。


第5位 蛇姬(寶亞·漢哥古) 《海賊王》

身高1.91米,三圍是44J.24.36。淨係「44J」都夠性感啦!下圖為台灣Cosplayer林采緹。


第4位 阿琳 《山T女福星》

高橋留美子大師的第一部作品中的女主角。來自小鬼星球的公主,在1983年就著住套虎皮比基尼泳衣週街行,應該係漫畫角色的性感先驅!


第3位 雪露.諾姆 《Macross F》

綽號「銀河妖精」的歌手。一頭粉紅色長髮加上美妙的聲線令她成為人氣偶像。


第2位 娜美 《海賊王》

37I.22.33。唔使我多作解釋啦?


第1位 峰不二子 《魯邦三世》

魯邦三世的朋友.敵人。經常協助.背叛魯邦的性感女角。在真人版電影中將由女星黑木美飾演,但有輿論指黑木個胸太細不適合演出,問你死未。


正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024