{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 12 Jan 2015

十七歲的丹麥少女Emma Holten與男友分手之後,被男友公開裸照報復。不單止上上下下被人看光,還收到大量惡意訊息,使其活於極大壓力之中。

其中一些惡意訊息包括「你的父母知道你是一個蕩婦嗎?」、「傳更多裸照給我,否則我會把手上的寄給你上司。」

經過一段黑暗日子之後,Emma決定「以裸還裸」,自己請來攝影師Cecilie Bødker Jensen拍攝一輯宣示自己身體自然美的無上裝照片。表明「我的身體是屬於我」,每個人都有權力去做自己覺得對的事,不需要理會旁人的批評。



照片在Emma的寓所中拍攝,題材就是她平時在家中的起居。


縱然如此「報復」方法還是引來一眾衛道之士的批評,但亦吸引到大量女士的支持,同時亦把Emma過去的故事公開。


本文青一向都認為有美女裸照流出,絕對應該睇,因為執輸行頭係慘過敗家,阿媽會打嘅;之但係睇完再走去話人係蕩婦、作道德審判就點都講唔過去。人哋自拍自己的身體關你鬼事咩,唔同你自拍個樣放上網我又告你「影響市容」啦喎!

所以一眾曾遭受裸照報復嘅女星、女士們,不妨向呢位丹麥年輕女孩學習一下,以裸還裸。如果你都需要一個專業攝影師,請隨時聯絡本文青。加油!



拍寫真係唔少日本女星進入娛樂圈嘅契機、跳板,所以當佢哋累積到足夠人氣之後,唔少都會直接「寫真引退」,轉去做演員或者節目藝人。不過近年就興起一陣「回鍋熱」,唔少於2010年代出道、已經遠離寫真多年嘅女星,都 ...
girls
【深夜】出道十週年回到原點 「筧美和子」新寫真「零P圖」展真實樣貌
29 Apr 2024
大部份幕前工作,其實都係向大眾賣緊一個「幻想」,尤其係「偶像」類嘅幕前工作,就更加要營造一個「我屬於你(哋)」嘅感覺先可以留住Fans。亦正因如此,萬一偶像被爆有(疑似)緋聞,輕則事業受挫,重則就被團體處 ...
girls
【深夜】與Fans私交被退團 校服美女「石井優希」再出發
29 Apr 2024