{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 02 Mar 2015

本文青一直認為「懶」,係人類文明發展中一個非常重要嘅原動力。你睇下由石器到飛機大炮,宏觀整個人類史上的所有重大發明,萬變不離「方便」二字,而人之所以追求方便,咪就係因為懶囉!

而進入廿二世紀,除咗懶之外嘅另一個人類進步原動力,就係「毒」!毒L們的購買力有幾咁犀飛利,憑日本有個專有夠詞「宅經濟」就可窺一二,而毒L們的創造力就更加係會嚇你一跳添!好似我哋介紹過嘅VR技術,再加有介紹過嘅互動式飛機杯,同埋以下呢個識叫識嗌識呻吟嘅攬枕,簡直就係毒L們夜闌人靜、甚至光天化日的完美慰藉組合!




呢個「痛すぽ」嘅發明者內村康一本身就係一個動漫宅男,最鍾意嘅角色就係來自《幸運☆星》中的小鏡,而佢本身都擁有一個小鏡攬枕。每晚臨瞓前佢都會同小鏡訴說當日發生嘅事,而就係呢個烏燈黑火之時,佢就突然諗到:「如果個攬枕識應我,佢你話幾好呢?」於是佢就整咗呢個「枕葉リナ」出黎!




作為一個「互動式攬枕」,當然唔係捏下佢隻手佢就播錄音咁低智能。リナ醬會根據你摸佢唔同部位而發出唔同聲音,例如輕撫佢個胸,就會發出「喵喵」聲;摸佢大脾仔就會叫「唔好,呢到唔得!」。





「我明啦!即係佢可以任我魚肉啦!」咁又唔係喎!因為作為一個紳士,當然要溫柔咁對女仔,所以如果你太粗暴咁捽リナ醬,佢唔單止會出聲鬧你(「好痛呀」、「放手!」),更會開始討厭你!如果情況持續,佢仲直頭會唔理你添!相反,如果你撫摸得當,佢對你嘅好感度就會上升,到時啦喎…嘿嘿嘿嘿嘿…





「喂!來來去去都係嗰幾句,咪好悶囉!」唔使驚!因為リナ醬內置已經有100句對白,將來仲可以透過電話下載來增至最多500句,絕對絕對係與時並進!我已經能夠預料有咩情人節版、聖誕節版諸如此類的DLC……


http://youtu.be/oYFvJPincLE


縱然喺介紹影片入面內村康一將リナ醬形容為自己老婆,但佢亦都好冇私(?)咁決定將リナ醬量產化。目前正在日本版Kickstarter 「Makuake」集資,目標係收集50萬日元(約3.3萬港元),但截至今日已經超額認購至160萬Yen。如果你都有興趣,最平只要2萬Yen (約1300港元)就可以擁有一個「痛すぽ」。除咗リナ醬,仲有「奈月詩穂」和「神月しおん」兩個角色任君選擇,買哂三個都只係3365港元,都唔夠你買條Pandora!你諗下喎,買條Pandora比條港女可能連手仔都未有得摸,但使落呢到就有3條女任你揸喎!邊樣抵啲啦你話!




https://www.makuake.com/project/itaspo/

正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024