{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 11 Mar 2015

台灣混血女神瑞莎琴日喺FB宣佈,將會與拍拖5年的男友Mike拉埋天窗,仲放出男友送嘅1.3卡Cartier求婚戒指。

講起兩個人嘅愛情故事,原來男友Mike在美國求學期間見到瑞莎的雜誌硬照就已經硬…呀唔係…係一見鍾情至啱,但直到10年在公司尾牙二人才正式認識,後來交換面書並且交往。瑞莎指到依家都覺得當時男友緊張到震哂個樣好可愛咁話。



但又唔好以為佢哋段戀情係一帆風順喎!因為中途佢哋曾經分手一年,但Mike仍持續當兵…呀我又講錯…係持續關心女方,對其噓寒問暖。為咗爭取與女方相處嘅時間,擁有雙重國藉的男方更加回台服役入伍,真係當咗一年兵。



後來二人復合,但又因為瑞莎對婚姻有陰影,所以Mike求婚超過廿次都未能成功。原來瑞莎19歲當年一時衝動,與當時相識1個星期的男友閃婚,但卻花了兩年來離婚,所以對結婚相當謹慎,每次都以「再給我多一點時間」來推卻,但最近一次終被男友感動,心想「不要再傷害這個人」,於是在弟弟見證下答應下嫁。


至於Mike究竟花咗咩招式冧掂女神?除咗「緊張可愛」、「噓寒問暖」、「卡地亞鑽戒」和「廿次求婚」之外,瑞莎指Mike係一個「吵不起來」的人,只要雙方有爭執,Mike就會說「一定是我不夠好,會更加努力」,又或者「那你跟我說,我要改什麼」……

所以咪話女神份人心地好,比著某啲港女,你講得呢句佢就打蛇隨棍上,從此騎住個男人予取予攜啦!呢個肯定係關女神個人品事,絕對唔關Mike係台灣鞋業太子爺,坐擁過億資產事!因為女神話太子爺都係出糧,自己搵得仲多過佢喎!

希望女神唔係指「我搵嗰份我嘅,佢搵嗰份都係我嘅」啦……



正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024