{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 May 2016
話說早排有位Gentleman喺fb Send咗張相黎,問相中人係咪星野亞希,我當堂嚇一跳,點知原來得啖笑!因為相中人其實係近年非常紅嘅日本寫真女星「石川恋」,估唔到竟然有人認佢唔到(而且同星野亞希都未免生得太唔似啦下話?)!有見及此,喺日本嘅北村さん同健一郎正聯絡緊佢經理人,希望同佢黎講獨家訪問。咁訪問見街之前,一於就黎溫下書,睇下佢係咩人黎啦!


話說喺2013年嘅時候,當時仲讀緊書嘅石川恋就以一頭金髮渋谷系女子嘅造型為坪田信貴所著的《学年ビリのギャルが1年で偏差値を40上げて慶應大学に現役合格した話(無責任中譯:成績在年級墊底的辣妹一年內偏差值提高40,以應屆生身份成功考上慶應大學的故事) 》小說拍攝封面--冇錯!即係早排有村架純BB做嗰套《奇蹟補習社》嘅原著!當時本書大賣,亦令到石川恋廣為人識,於是就開始登上《週刊Playboy》、《Young Animal》等少年雜誌。

當時嘅石川恋已經非常性感


到上年暑假時期,石川恋就一改金髮辣妹形象,改以黑髮美人形象出現,本身已經好可愛嘅臉蛋配返清純嘅黑長直,同時又繼續健康性感嘅寫真路線,令佢人氣再進一步!之後除咗多次登上雜誌封面,仲接連推出個人寫真DVD《初恋》同寫真集《Love Letters》添!黎緊仲會有電影演出添!想知道更多關於佢嘅消息,就要留意黎緊嘅專訪啦!


近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024