{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Oct 2016
上次介紹白俄羅斯靚女Oksana嘅時候,我就考大家識唔識計球體體積,如果大家唔記得條Formula係3/4 x 半徑三次方 x 圓週率,咁就好快啲去重溫一下。溫完就黎答新問題啦!今次嘅問題係「請求出以下圖片中心口陰影面積大小」!你又計唔計得出?


喺大家計緊嘅時候,就等我同大家介紹下圖中呢個女仔係邊個。佢叫做Amilus Hu,係來自台灣嘅一位「醫美諮詢師」。所謂「醫美諮詢師」其實就即係醫美診所嘅推銷員,本人唔一定有相關護理資歷,但就會為診所帶黎生意。而觀乎Amilus嘅身材同甜美外表,我諗就一定吸引到好多客——就連我冇呢個需要,都好想去聽佢講解下啲咩玻尿酸、咩音波拉提呀!


至於你問我佢本人又有冇後天加功?我諗就應該冇,因為我碌哂佢成個IG,發現年幾前佢個樣同身材都係一樣咁出眾!所以應該係天生麗質啦!講開又講啲台妹究竟食咩大…

呀係!至於一開始條數,其實我係唔識計嘅。但如果有一日我見到佢真人,我會用我把尺好好咁度下,到時再話畀大家知下!


ke6121 on instagram
Amilus Hu on facebook
正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024