{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 07 Jan 2015

香港人食牛扒,大部分都係食NEW YORK STYLE嘅牛扒,無幾可試到法國牛扒嘅味道,仲要係老字號排長龍嗰隻。

法國著名牛扒屋le “Relais de l’Entrecôte”係巴黎嘅長龍食店,早前就於香港開設首家及唯一嘅亞洲分店,有口福嘅香港人以後唔駛特登飛去法國嘞。

Relais de l’Entrecôte堅持「三不」,不設主菜餐牌、不提供醬汁選擇及不設訂座。雖然咁有「性格」,依然大排長龍,由此可見佢哋出品嘅好味程度。

餐廳的歐洲裝橫別具風情,微黃燈光配襯紅色牆,浪漫之中見懷舊, 頗有巴黎傳統餐廳的情調;場內樓底高, 裝修華麗,有不少歐美食客。













主菜第一部分是肉汁豐富、脂肪啱啱好嘅西冷牛扒,配招牌秘製醬汁及大量香脆手切法式薯條。薯條全部即炸,色澤金黃,油份不多每條咬下去都非常香脆,中間的薯仔質地亦夠粉綿。




牛扒只用西冷(Sirloin)部分,來自美國USDA Prime放養草飼牛,全養飼3年或以上,特點是肉質具嚼勁及帶少許油脂,肉味相當香濃, 而且帶點嚼勁。秘製醬汁伴著牛扒入口有著濃郁的香草味,兩者配搭得天衣無縫, 醬汁令整份牛扒的味道變得豐厚得多。



穿著餐廳標誌式黑白制服,受過專業訓練的侍應生再細心奉上主菜的第二部分。而整份牛扒是以純銀盤盛載,務求牛扒在享用時處於最理想的溫度,令肉質以及秘製醬汁能維持在最完美狀態。






另外餐廳會奉上清新的「爽脆蔬菜沙律伴法國合桃」。合桃來自法國佩里格地區,沙律配上法式第戎芥茉醬,所有食材均由法國入口。


法包烘得十分香脆,中間的麵包亦有點煙韌,口感不俗


"Relais" Tulip

薄脆做得香脆,中間的花芯是用雲呢拿雪糕、紅桑莓以及忌廉來做成, 香滑的雲呢拿雪糕跟鮮甜的紅桑莓非常配合。



le Vacherin d’été

蛋白餅配raspberry sorbet and raspberry sauce,cream, 以及雲尼拿雪糕,酸酸甜甜,蛋白餅爽脆又黏口,是必推介的甜品。



le “Relais de l’Entrecôte”

地址︰灣仔皇后大道東222號Garden East
電話︰2891 9080
營業時間︰星期一至日: 12:00-14:30; 19:00-23:00
價錢︰$201-$400
網址︰http://relaisentrecote.hk/




對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023