{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 16 Mar 2015
上次教大家如何將煮咗幾十年嘅即食麵變得更美味,反應極之熱烈,今次再教大家煮西餐必備罐頭湯。都係嗰句,你以為煮罐頭湯話咁易,但原來要煮到綿滑唔起粒都有秘訣可言。網上唔少人都有煮唔溶罐頭湯的疑難,而家就分享點先叫煮得正確。


「男人的浪漫」除咗豆腐火腩飯,親手整的燭光晚餐(西餐)都列入其中。牛扒,煎得唔好,唔怪你。意粉,煮得唔好,都唔怪你。但如果你連最簡單嘅罐頭湯都開到起晒粒,未免太丟臉了吧?


今次以香港人最熟悉的「金寶忌廉蘑菇湯」為例。


根據「金寶忌廉蘑菇湯」背後所教的烹調方法︰
1.將湯倒入鍋中,攪拌片刻

2.加一罐開水攪拌均勻
3.慢火煮沸


但好多人即使按照官方方法煮,都出現唔均勻的狀態。


「金寶忌廉蘑菇湯」初階教學︰
先將罐頭湯倒進煲內,用湯匙壓爛濃縮忌廉湯,一邊攪拌一邊逐少加入冷水,然後用中小火慢慢煮溶忌廉湯。

點解要用冷水?
因為湯料裡面包含澱粉類物質,澱粉微粒不易溶於溫度高達60度的水,所以如果直接用熱水沖,容易有結塊。



「金寶忌廉蘑菇湯」進階教學︰
更綿滑——用初階教學的方法煮忌廉湯,最後打隻雞蛋落忌廉湯裡。
    ——用初階教學的方法煮忌廉湯,最後加少少淡奶、鮮奶或忌廉進湯裡。




Youtube片中有美女廚神之稱的Kit Mak雖然唔係用罐頭忌廉湯,而係親自烹調白汁底,但要令白汁底更滑,同樣採用加入牛奶的方法(可從1︰17開始看)

更香口—用初階教學的方法煮忌廉湯,最後在湯裡加入金銀蒜(蒜頭切成蒜茸,一半炸成黃金蒜,加入調味料與生蒜拌均,即成金銀蒜


罐頭湯新食法︰


罐頭湯除咗可以煮嚟飲同當醬汁用(例如白汁、紅汁),原來都可以整甜品。有網友就分享一道「忌廉粟米梳乎厘」。


雖然一般香港食到的梳乎厘都是甜品,但其實咸的梳乎厘於法國非常流行,食落有點似粟米湯海綿蛋糕,十分特別。


材料︰
1.罐頭粟米湯150克
2.熱水1.5湯匙
3.麪粉1湯匙
4.蛋黃/蛋白各3隻
5.適量油/麵粉


做法:
1.煮溶粟米湯,然後加入蛋黃和麵粉,攪至均勻 
2.蛋白用電動打蛋器打至企身,加入粟米湯裡,輕輕攪勻 
3.焗盅內掃上少許油及灑上麵粉,倒入粟米蛋黃漿
4.將焗盅放入預熱190℃焗爐焗20分鐘,完成


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023