{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 Oct 2016
唔好講聖誕,其實就連萬聖節都未到,不過有唔少廠商已經放眼緊下年嘅計劃!其中TAMASHII就睇中咗黎緊嘅農曆新年,繼上年推出「Year Model 2016」之後,再一次推出「Year Model 2017」,簡單啲就即係雞年特別版!


我知實有人話佢又紅又金又盛咁其實好娘,不過農曆新年就係咁架啦。雖然係有些少土豪味,但觀乎佢只會喺台灣魂Shop出售,睇黎又唔係主打中國市場。況且比起上年隻猴年特別版,今次其實已經有飛躍性進步架啦!


上年嗰隻係咁嘅樣嘅……



講返隻Figure本身,造形其實都一隻有金剛飛翼嘅鐵甲萬能俠Z,不過塗色就以紅、銀為主,再以金色點綴。講到明同雞年有關,所以左右心口各有一隻雞嘅花紋,小腿同金剛飛翼對翼都有類似祥紋嘅裝飾。



售價同發傖日期就未公佈,作為參考,上年隻猴年版就賣8000Yen嘅。不過入坑之前要諗清楚,因為佢呢個出法,好有可能會出齊十二生肖,但呢個系列究竟出唔出到十二年又好令人懷疑。況且就算出齊,佢突然飛隻猴年質素嘅出黎,你又買唔買好呀你話?








Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024