{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Jan 2017


荷蘭名宿雲巴士頓而家做緊FIFA 嘅技術總監,上任以嚟佢花唔少時間去研究改革足球賽例。近日佢發表驚人「研究成果」,提出一連串改革,例如球賽時間由上下半場改為四節、增加換人名額、罰離場十分鐘嘅橙牌、互射十二碼改為球員27碼挑戰門將等等,如果要慢慢講解,分分鐘講到雞年都講唔晒。其中一樣好多人都會好介意嘅就係取消越位,雲巴士頓表示現今足球太重視防守,取消越位有助增加入球咁話。不過講真,足球如果無咗越位,唯一好處就係有女朋友嘅球迷唔需要再為向女朋友解釋咩係越位,除此之外都冇咩著數啦!



首先,無越位其實先更容易泊大巴。前鋒要入波好簡單,只要越近禁區就越好,咁無越位而又要防守佢,成班後防就唯有塞晒喺禁區,咁中場就唯有咁斬個波埋去搏一搏,有就有無就無。最後成場波就只會見到個波喺個天飛嚟飛去,我就真係唔知有咩好睇。而且有越位嘅限制之後,除咗更加考驗球員嘅視野同創造力,領隊亦可以制定相應嘅戰術,特別係防守方,越位陷阱係恆之有效嘅防守方式。多入球當然有助吸引更多人欣賞足球,不過足球引入勝嘅地方又點止入球咁少呢?


足球之所以好睇,原因之一就係入球難能可貴,有時一球半球唔止可以改變戰果,更可能影響歷史。當然唔係話其他運動得分容易就唔好睇,不過呢個係足球嘅獨特之處。再講,係唔係防守足球就一定唔好?當然唔係啦,你睇近年干地嘅3-4-3陣式打起祖雲達斯、意大利同埋而家嘅車路士;2009-2010年球季歐聯四強次回合,摩連奴帶領國際米蘭作客巴塞,放棄控球以0-1小負入決賽,呢啲防守制勝嘅例子到而家都有人講緊,防守又點會唔好呢?


雲巴士頓嘅改革建議當中只有一樣相信係無乜爭議,就係限制球員一季只上陣60場。可行性先唔討論,但現代足球嘅比賽場數確實係越嚟越多,對球員體能負荷好大,除咗影響狀態,分分釮影響埋佢嘅足球生涯,如果FIFA真係能夠限制場數都算係德政黎。其實足球規則會隨時代改變完全唔出奇,不過相比起規則,引入更多現代化技術協助球證,同埋防止足球過度商業化反而更加重要,喺呢方面,就唔係好見FIFA做過乜啦。














Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024